- REA -

Fredag 26 november 2010

Fick tipset på BliMamma.se att det var upp till 70% REA på Ellos.se.
Det var ju kanske inte så bra, för nu har jag suttit och klickat hem en massa bebiskläder i diverse storlekar.
Bebiskläder är ju så sjukt söta och fina att jag säkert hade köpt allt om jag släppt alla hämningar, men det hade nog inte plånboken tyckt om alls...
Tack vare den generösa rabatten kom jag undan med 450 kr ca.
 
   
 
Dom plagg där det är 2 på samma bild är 2-pack. Ja, det kanske säger sig självt :)
Dom hade såna där söta overaller också, med små nalleöron på luvan men jag ska nog ta mig till en affär och kolla in dom istället. Man vill ju gärna veta hur tjocka dom är, hon kommer ju födas när det fortfarande är snö ute så det kan vara bra om den är ganska varm. Kommer längta så sjukt mycket mer efter vår lilla Ronja när kläderna väl kommit med posten, vill ju ha en varm och väldoftande liten bebis i kläderna också :D

I bakhuvudet hör jag ett diffust ringande som varnar mig för att köpa för mycket kläder, tänk tänk tänk om dom såg fel på UL och det inte kommer ut en flicka i februari utan en liten pojke som bara hade väldigt liten snopp i vecka 18...? Ja, då blir vi nog lagom överraskade :P Nästan så man funderar på att boka UL privat bara för att kunna fastställa könet helt :)
Jag skulle inte ha något emot att få en pojke, men jag skulle nog känna mig snuvad på konfekten på ett sätt eftersom vi ställt in oss så mycket på att få en Ronja och inte en Kevin. Vi skulle som sagt bli glada oavsett, bara bebisen mår bra, men man skulle få lite jobbigt med alla kläder då... den lilla pojken skulle ju få åka hem från BB i flickkläder, stackaren ;P

Har gjort lite förändringar i headern idag också, var lite trött på den gamla, även om det mesta ser likadant ut :)

Nu är snart hela väggen färdigtapetserad, det blir så fint så :) Vi är så glatt överraskade att det gick så fort att få nya tapeter. Vi trodde vi skulle få vänta till efter årsskiftet åtminstone, men det behövde vi ju inte :)
här är tapeten vi ska ha som fond, kanske inte den bästa bilden men jag hittade ingen bättre :P

Nu orkar jag inte skriva mer, får ont i fingrarna ;P
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0