- Bebis -

Har inte fått någon klarhet i vad som har hänt med mitt läkarintyg, min chef har inte svarat i telefon och heller inte ringt upp mig trots att jag skickat ett sms där jag bad henne göra det.
Får göra ett nytt försök imorgon igen.

Nu har vi varit i Kumla och kollat på lite babysaker som min arbetskamrat hade att sälja.
Det var en beige kombivagn (ligg och sittdel) i märket Crescent, en Akta Graco bilbarnstol, ett babygym, babysitter och badbalja.
Vi tyckte allt såg jättebra ut och slog till, betalade 2500kr för hela kittet vilket inte alls är dyrt tycker jag ;P
Nu behöver vi ju en åkpåse till vagnen, skulle ju vara superbra om man kände någon som säljer en sådan till ett bra pris eftersom dom inte är speciellt billiga att köpa nya...
 Inte exakt en sån som vi köpte, men med samma form och typ :)

Igårkväll ställde vi klockan på 7, endast för att vi ville sitta i mörkret i köket med tända ljus och dricka morgonkaffet. Det var så mysigt (trots att jag inte sovit bra alls inatt) och när vi hade druckit upp kaffet tog vi med ljusen in i vardagsrummet och tittade på Nyhetsmorgon på TV :) Det var riktigt myspys, vi kanske gör om det imorgonbitti.
Men nu börjar det kännas i min gravida kropp att jag inte fått så mycket sömn, ögonen känns sandiga och svider.
Om någon timme är man kanske ursäktad att man går och lägger sig? Hoppas det ;)

Är det någon som har en fräsch och någorlunda fin åkpåse att sälja eller kanske känner någon som har det? Tell me, isåfall!! :)
Det skulle verkligen göra mig glad :)

Nu ska jag glo på "Halv åtta hos mig" och sedan tycker jag att vi får sova, Ronja och jag ;)
Ciao!


What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0