- Usch -

Tisdag 3 augusti 2010

Gud vilka mardrömmar jag drömt inatt, har ett svagt minne av att jag vaknade och grät någongång också. Jag drömmer så mycket konstigt nuförtiden och jag inte vet vad det ska betyda, huvudvärk efter nattens drömmar har jag också. Jag vill inte drömma saker som får mig att må dåligt, det stör min sömn och jag vaknar inte utvilad längre utan bara trött och retlig :/

Nu ska jag åka iväg till jobbet, får bara hoppas huvudvärken vill ge med sig så man slipper ha den hängandes över sig hela dagen.
Sedan får vi hoppas att visningen går bra, dom ska ju göra en förhandsbesiktning också och det protokollet kommer hon lämna kvar här, så jag får ju se vad hon har skrivit. Har hon klagomål på tapeterna så är det hennes problem, jag har haft rätt till nya tapeter i 2 år så dom ska ju ändå bytas ut när jag flyttar. Nej, förhoppningsvis vet hon väl det och kommenterar det inte alls.

Nu måste jag dra,
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0