- Tandskräcken -

Onsdag 11 augusti 2010

Jag har varit lite dålig med uppdatering här, igen. Har haft en liten släng av lathet i ett par dagar bara.
Igår ringde dom från tandläkaren och frågade om jag ville komma på en undersökning eftersom det var 3 år sedan jag var där senast. Fick veta att jag har 600kr innestånde som jag fått från Försäkringskassan, man får tydligen 300kr om året för tandläkarvård. Så jag fick en tid idag 15.30 och det gick så bra så, hade förväntat mig att jag skulle ha massa hål och behöva göra en massa lagningar, men hade bara ett par begynnande hål och dom behöver inte åtgärdas om jag börjar skölja med fluor varje dag.
Det blev alltså en ganska billig historia, kostade mig inte ett öre.

Nu börjar äntligen UL närma sig och det är bara ca. 3 veckor kvar, även om jag tycker det är en otroligt lång tid så går det iallafall framåt.

Skönt att det bara är två arbetsdagar kvar innan det äntligen är helg igen, den här veckan har inte varit nådig och min rygg värker som fan. Börjar tröttna på mitt jobb nu, det är egentligen alldeles för slitigt för en gravid person och jag vet att det inte är bra att stressa när man är gravid, vilket man gör varje dag i det här arbetet.

I helgen ska vi ha kräftskiva ute vid sommarstugan, ska bli trevligt :) Bastun är också klar, mamma och Kenth provbastade igår och det var tydligen jätteskönt. Kanske blir att man bastar på lördag då, vore ju mysigt :)

Nej, det blev inget långt inlägg det här men det kan väl vara skönt att slippa läsa en hel bok för en gångs skull :)
Vi hörs,
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0