- Otäcka söndag -

Söndag 8 augusti 2010

Imorse sov vi bra mycket längre än igår, skönt att få sova ut såhär sista dagen på helgen. Jag vill inte att det ska bli måndag, vill inte jobba imorgon. Jag har varken ork eller lust att lasta en bil med massa tunga paket och stressa runt med dom hela dagen imorgon, jag vill att det ska bli december så jag slipper det där.
Men jag har ju inget val, tyvärr. Jag måste bita i det sura äpplet och släpa mig till jobbet varje morgon i 4 månader till, trots att det tar emot redan nu.
När Reine fått ett jobb kommer det kanske kännas lättare, då är det inte bara jag som måste gå upp tidigt varje morgon utan jag får sällskap av honom. Nu blir jag nästan sur på honom som får ligga kvar och sova medan jag måste gå upp, jävla karl alltså :P

Idag händer det nog inte mycket, vi ska väl packa ihop såsmåningom och sedan vid 6-7 tiden ska vi hämta mamma och Kenth vid bussen och köra ut dom till stugan. Mamma har två veckor kvar på sin semester, jävla lyllos, jag vill också ha semester! :P

Nästa helg ska vi ha kräftskiva härute vid stugan, det ska bli väldigt trevligt och gott framförallt, jag ska tydligen baka Västerbottenpaj tills dess och det får vi väl se hur den smakar...

Nej, nu ska jag gå ut på altanen och dricka kaffe tillsammans med Reine,
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0