- Playlist -

Jag är verkligen en allätare när det gäller musik. Har en jävla blandning i min spellista på YouTube.
Men det finns en låt för alla tillfällen, vare sig jag är glad eller ledsen eller på festhumör. :)
Några exempel på vad jag lyssnar på en dag som denna...

Aerosmith - Dream On
Seal - Crazy
Michael Jackson - Liberian Girl
Wamdue Project - King of my castle
Dio - Holy Diver
Paul Simon - You can call me Al (nostalgitripp)
Red Hot Chili Peppers - The Zephyr song
Queen - the show must go on
Robyn ft. Snoop Dogg -Sexual Eruption
Advance Patrol - Min musik (självdestruktiv nostalgi...)
Daggmask - Dreamnation
Alphaville - Sounds like a melody
Queen - Who wants to live forever?
Aerosmith - Crazy

Anouk - nobody's wife
Yellow Pearl - For you and me (önskar det fanns en bättre version...)
2Pac - Hit 'em up
2Pac - Brenda's got a baby
Backyard babies - A song for the outcast
Flipsyde - Happy birthday

Jahapp, det var ett litet urplock av min spellista.. Haha en salig jävla blandning måste jag säga.
Tänkte att det kunde vara kul att föreviga den listan, så man har något att se tillbaka på om någon månad. Om jag känner mig själv kommer den inte se likadan ut sen... :P

Dom ringde från Posten, ska jobba imorgon. Hoppas vädret är någorlunda eftersom jag fortfarande cyklar dom där 8km till och från jobbet. Vill inte gärna bli bortspolad av regnet :/

Vi hörs,
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0