- Never forget me -

Måndag 26 oktober 2009

Det blev verkligen en lugn dag igår, låg och glodde på matlagningsprogram på tv4+ och blev hungrig. När programmen var slut startade jag sista Pirates of the Caribbean filmen och glodde på den.
Tråkigt hade jag men skönt att slippa göra nåt när man var så trött :P

Alla räkningar är iallafall betalda och det är alltid skönt när det är gjort, det är ännu skönare när man har pengar kvar efter att de är betalda också.
När jag vaknade förut var mitt internet nere. Blev jävligt chockad eftersom jag bott här sen 29 februari 2008 och internet aldrig har krånglat för mig, tog mig en halvtimme att få ordning på det också. Det jobbiga är ju att om mitt internet inte fungerar så kan inte jag ringa till internetsupporten, eftersom jag inte har något nummer dit och ingen telefonkatalog. Anledningen till att jag inte har något nummer till supporten är att jag inte betalar för mitt internet, har inte betalat ett öre för 100mbit/s från Bredbandsbolaget. Har bara kopplat en kabel från bredbandsuttaget i väggen till datorn. Vilket är en av de mest vägande anledningarna till att jag fortfarande bor i Varberga, det är billig hyra och bredbandet ingår i hyran :)

Idag vetefan vad jag ska göra. Städa lite kanske, dra till affären och handla så jag kan fylla på kylskåpet med mat :)
Inte för att jag har någon direkt lust att gå ut överhuvudtaget idag, eftersom det regnar och jag inte ens har någon luva på jackan.
Men det löser sig, affären stänger ju inte än och man kan ju alltid hoppas att det håller upp senare.

Nu tycker jag att det kan bli torsdag, dels för att jag får hem Mia min Mia till Sverige igen och dels för att det bara skulle vara en dag kvar tills vi ska åka till Åland och glömma alla bekymmer :D
Jag ska försöka låta bli att skada mig någonstans den kvällen, jag verkar ju ha något stort problem med mina fötter det här året, är det inte krossade hälar så är det krossade tår :P

" Maria Gidmo;
du har väll fan inte gått och brutit tån nu när vi ska erövra de 7 haven och hänga i koskenkorva baren?!"

"Rebecka Vuolukka Nilsson
Haha jo det har jag, men eftersom det inte är första gången jag bryter en tå så kan jag garantera att den kommer må tillräckligt bra på fredag för att orka med våra bravader ;D"
"Maria Gidmo
haha ja herregud, låt det inte bli som när du bröt hälen och kröp runt naken i lägenheten..:P hur gick detta till då? vin inblandat? :D"

Jag förstår att Mia blir hyserisk, skulle jag också bli om jag hade en kompis som var som mig :P

Nu ska jag fixa lite kaffe och sen tänkte jag diska.
Vi hörs,
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0