- Wind of change -


DU:
Namn - Anna Rebecka Vualukka Nilsson
Födelsedag - 28 mars 1988
Bor - Väster i Örebro
Ögonfärg - Blå-gröna
Hårfärg - Brun-rött typ.
Längd - 172 cm omkring
Högerhänt/vänsterhänt - Högerhänt
Stjärntecken - Vädur
Skostorlek - 39/40
Är dina föräldrar skilda - Har aldrig varit gifta, dom separerade 1989
Skor idag - Svarta mockastövlar
Det första du tänker på när du vaknar - Det tar ett par minuter innan min hjärna startar så jag tänker inte så mycket när jag vaknar...

HAR DU NÅGONSIN
Rymt hemifrån - Ja, jättelöjligt av mig.
Skolkat - Ja, jag var otroligt skoltrött sista året på gymnasiet
Sovit utomhus - I tält har jag väl sovit, men har säkert sovit under bar himmel också, skulle inte förvåna mig det minsta.
Gjort något dumt som du skrattar åt idag
- Jag skrattar åt de flesta dumma saker jag gör för att få lite distans från skuldkänslorna och ångesten.
Sett en död människa - Nej, tack och lov.
Använt droger - Inte en chans.
Retats - Ja, men bara på skoj.

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
Druckit alkohol - Ja
Rökt - Nej
Shoppat - Ja, en höstjacka, en ny väska och lite annat skit...
Haft sex - Jepp
Bakat - Ja, nöt&choklad kakor, kladdkaka och jordgubbspaj.
Solat - Under vilken sol?

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR DU:
gråtit: Ja, det har jag.
köpt någonting: Yes
varit sjuk: Inte i någon sjukdom man kan bota med medicin.
sjungit: Ja, det gör jag i stort sett hela tiden när jag är ensam.
sagt jag älskar dig: Ja
träffat någon ny: Ja, träffade många nya människor när jag var ute förut... :P
saknat någon: Hm, ja jag tror det.
kramat någon: Nej
pussat någon: Icke
ätit: Jag hann vara vaken i 11 timmar innan jag kom ihåg att man behöver äta varje dag och det hann gå 12,5 timme innan jag orkade fixa något att äta.
-
Sover du på någon särskild sida?
Längst ut i sängen, annars får jag panik... har även hört att jag puttar ut den som ligger ytterst om jag ligger längst in ;D
Är du social? Ja, jag är ganska social om jag har något att säga.
Hur gammal är du om fem år? 26, tiden går fort när man har roligt.. :P
Hur löd det senaste sms:et du fick? "Hehe ja det är förjävligt, så får du alltid jobba på fredagar också! Inte ok! :@ Puss"
Vem ringde dig senast? Ulf från Posten som ville att jag skulle jobba imorgon
Tycker du om kaffe? Kaffe är fan den bästa uppfinningen näst efter alkohol ;)
Vad har du närmast dig just nu som är rött? Mina trosor... haha
Kan du byta olja på bilen? Har aldrig försökt, men kolla och fylla på olja kan jag.

Nej nu får det fanimej räcka med inlägg för idag, annars finns det snart inget mer för mig att säga någonsin.
Upp 6.10 och jobba.
Vi hörs,
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0