- Speechless -

Det blir mycket listor här nu, men jag har ingenting viktigt att berätta och vill ändå inte att bloggen ska torka ihop igen :P
Så jag bjuder på en lista till;

1. Hur gammal är du om fem år?
26 år, fan vad tiden ska gå fort då... :O

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min pappa och Marcus(min farbror)

3. Hur lång är du?
172 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
"Step Brothers" : )

5. Vem ringde du senast?
Marcus

6. Vem ringde dig senast?
Ida

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Jag är dyngrak :)"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa, för om man har mycket att säga blir smsen så jävla långa :P

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Dom är separerade sedan 18,5 år tillbaka :P

10. När såg du senast din pappa?
För ungefär 1 timme sedan

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå-grå-gröna tror jag :P dom skiftar färg ibland

12. När vaknade du i dag?
Vid 12-tiden :P

13. Vilken är din favoritjulsång?
Adolphson och Falk - Mer Jul

14. Vilken är din favoritplats?
Sommarstugan på sommaren, finns inget härligare ställe att befinna sig på då : )

15. Vilken plats föredrar du minst?
Arbetsförmedlingen, fyfan! :P

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Inte där jag befinner mig nu iallafall och inte ensam heller :P

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Utrymmet under sängen, trodde någon skulle sträcka ut en arm och ta tag i foten på mig.. får den känslan än idag när jag sätter ner fötterna i golvet om jag är i sängen :P obehagligt som fan..

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Marcus har ett så jävla roligt skratt, så jag började asgarva när han skrattade åt något förut :P
Hoppas han inte tar illa upp, för det är ju inte illa menat ;P

19. Hur stor är din säng?
120 cm och större behövs inte sålänge jag är ensam :P

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan kläder i trosor, skulle få panik av att ligga med kläder på :S

22. Hur många kuddar har du i sängen?
4 kuddar, fast nu har Casper snott en av dom som han ligger och sover på :P

23. Hur många landskap har du bott i?
1 i Närke

24. Vilka städer har du bott i?
Örebro :)

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
barfota :)

26. Är du social?
Jag är social i allmänhet men sen spelar ju alltid humöret in på hurpass social jag är :P

27. Vilken är din favoritglass?
Jorgubbsglass eller blåbärsglass :)

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Paj, gud vad härligt att det snart är sommar och pajsäsong :D

29. Tycker du om kinamat?
Jag tackar inte nej :P

30. Tycker du om kaffe?
Japp : )

31. Vad dricker du till frukost?
Frukost?

32. Sover du på någon särskild sida?
Längst ut i sängen, annars får jag panik och alltid på sidan :P

33. Kan du spela poker?
Jadå, jag har lärt mig det på senaste tiden :) spelade poker med Mia i söndags och det är fan jävligt skoj :)

34. Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig?
Japp, min syssling Rebecca fyller samma dag som jag, fast hon är 1 år yngre :P

35. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, liite finska och liite teckenspråk (även om det börjar försvinna)

36. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, inte sedan jag låg i mammas mage :P

37. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet! Gud vad härligt att få flyta runt i havet, nu längtar jag verkligen utomlands :P

38. Vad spenderar du helst pengar på?
Saker till hemmet och saker till mig :P men det finns inget bättre än att ha råd att skämma bort sina nära och kära med julklappar och presenter :)

39. Äger du dyrbara smycken?
Ja några stycken :P

40. Vilket är ditt favoritprogram på teven?
Grey's Anatomy, Desperate Housewives och Whipeout :P

41. Sover du med gosedjur?
Ja min gosiga Casper

42. Vad har du för ringsignal?
Dj Raaban - Anima Libera

43. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja, i mammas källarförråd :P

44. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min mobil

45. Kan du byta olja på bilen?
Jag har aldrig bytt olja på en bil, men kolla oljan och fylla på den är ju inte speciellt svårt :P

46. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej, var nära en gång men polisen var snäll och lät mig åka utan böter :P

47. Läser du dagstidningen?
Om jag är hemma hos mamma och Kent, för dom har NA

48. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Rock Klassiker :P

49. När var du i kyrkan senast?
Det har jag ingen aning om, väldigt längesen :P

50. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En vecka eller något sånt :P

  
Dom här två har man spenderat dagen med, inte kloka någon av dom men det är ju inte jag heller ;D

Ciao!


What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0