- Whisper -

Vet inte riktigt hur det blev med min tänkta städdag, den liksom dog bort på något sätt...
När jag har skurat som en idiot i badrummet tog orken och motivationen slut helt plötsligt.
Kan ha berott på att jag inte hade ätit något än, man orkar inte lika mycket på fastande mage.
Så jag ställde mig och gjorde en omelett istället med;
Tomat, gräslök och riven ost. Jag blev rätt nöjd med den, för den var iallafall god : )
  
La lite gräddfil och en klick pesto vid sidan av också :P
Jag är ingen mästerkock precis men min mat duger bra åt mig : )

Men efter att jag hade ätit orkade jag ännu mindre än innan, kände mest för att lägga mig och sova för natten.
Istället för att göra det så ringde jag pappa och bjöd över honom på kaffe, för att sen tigga skjuts till bolaget som jag redan berättat...

Nu när klockan är rätt mycket, så är det som vanligt jag som får värsta energikicken och vill börja storstäda mitt i natten.. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, det är nog något fel på mig :P
Så nu sitter jag här med Gnarls Barkley - Crazy pumpandes ur högtalarna och en kopp kaffe framför mig och undrar vad jag ska hitta på nu.
Jag kan ju iallafall diska, tror inte grannarna skulle uppskatta om jag startade dammsugaren nu om jag ska vara ärlig :P
Men dom är nog inte så glada på mig överhuvudtaget eftersom det bara är jag i hela huset som för oväsen och spelar hög musik, tur att dom har tålamod åtminstone : )

Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0