- The weekend -

Söndag 10 maj 2009

I fredags blev det utgång med Mia och Bim, efter en liten förfest här hemma hos mig.
Vi drog till Stället, ett ställe som jag bara tycker mindre och mindre om för varje gång jag är där..
Men det blev hursomhelst en trevlig fredagkväll, trots det : )
På natten kom Mia hem till mig igen med taxi, vi satt och drack kaffe och snackade om allt och ingenting till klockan 6 på morgonen. Vi somnade väl vid 6.30, lite lagom onyktra och trötta..

Klockan 9.30 ringer pappa och väcker mig, vi skulle ju på Metallsvenskan...
Tro mig jag trodde allvarligt talat att jag skulle dö där och då, varit ute på krogen kvällen innan och sen till råga på allt bara sovit i 3 timmar. Kanske inte det smartaste, men jag kom iallafall upp och det gjorde Mia också, vilket är ett stort mirakel och hade jag haft en lång penna hade jag ritat ett stort kors i taket ;P
Hon gick hem, inte ett dugg nyktrare än vad hon var när hon somnade och jag satte mig och trampade iväg på cykeln och för min del var det lika illa ställt som för Mia.
Efter att ha cyklat till Örnsro till pappa blev det att dra till Behrn Arena för att se Sveriges rockelit spela fotboll, eller snarare fumla runt på en gräsmatta till ljudet av tusentals skrattande människor. Det var iallafall jävligt kul att se och man fick sig ett gott skratt : )
Sen åkte vi hem till pappa och hans sambo och åt mat.
På kvällen bar det av till Conventum Arena för att se Sabaton och Hammerfall spela och jag måste säga att det var bättre än väntat. Jag ska inte sitta och påstå att jag är jättesåld på den typen av musik, jag följde från första början med pappa därför att dom som skulle följt med pappa plötsligt fick förhinder. Men jag blev glatt överraskad av att jag faktiskt tyckte musiken var bra och sen fick man ju träffa lite folk, det är aldrig fy skam :P
Även om fötterna och ryggen fick ta en hel del stryk så var det iallafall värt det :)
   
 
Bilderna blev inte särskilt bra men det får duga... :P

Idag är jag jävligt trött tack vare dom få timmarna sömn jag fick natten till igår och även tack vare att jag stått och gått så mycket den här helgen att kroppen är helt mörbultad :P

Jag tror att Casper också är rätt trött efter en helg ute i stugan, det ser iallafall så ut...

Jag har haft en riktig kanonhelg iallafall och hoppas på fler helger som den här : )
Hoppas att er helg varit minst lika lyckad!
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0