- Nordea as -

Pappa var snäll och skjutsade mig till Eurostop för att jag skulle handla på bolaget, hade ju kunnat cykla upp på stan imorgon men tror inte att det vinet jag skulle ha finns där.
Skulle ta ut 300kr på Nordea automaten inne på Eurostop och kommer så långt som till "Sedeluppräkning pågår" sen öppnas luckan och stängs igen flera gånger, utan att jag har fått några pengar. Sen får jag ut en lapp där det står "Tekniskt fel - Uttag Makuleras"... försökte igen och fick då veta att uttaget inte godkändes av min bank.
Började bli riktigt förbannad och gick iväg till ICAs kundtjänst för att försöka ta ut pengar där istället, men då medgavs inte beloppet..
Nordea har alltså dragit 300kr av mig trots att jag inte fick ut dom, jävlar i helvete vad arg jag blev då..
Jävla tur att jag hade 100kr kvar på kontot så jag kunde handla på bolaget iallafall. Ska ringa banken direkt imorgon och säga åt dom att dom får sätta in mina 300kr igen, jag hoppas verkligen att det inte blir några jävla problem med det här nu.
300kr kanske låter lite i era öron men en person som bor i egen lägenhet, med räkningar och mat att handla och som bara har 3500kr att leva på i månaden, har inte råd att förlora 300kr.
Jag är iallafall jävligt glad att det inte var mina sista pengar och att det inte är helg nu, för hur fan skulle jag gjort då? Förlorat mina sista pengar och banken öppnar inte förrän på måndagen, det är tur att det är torsdag och inte fredag.
Teknikens under, måste jag få säga.

Men nu skiner iallafall solen ute, det är ju åtminstone positivt.
Ciao!

What's your opinion?
Postat av: Emma

sådär har det blivit för min pappa också, han tog ut 500 och fick bara ut 100. Den där bankomaten är icke att lita på!

2009-05-18 @ 12:52:30
URL: http://theemmut.blogg.se/

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0