- Fire -

Confession-time



Är du oskuld? - Nej

Någon gång haft sex med samma kön? - Hehe ja...

Haft sex på offentlig toalett? - Nej

Haft sex i duschen? - Japp ;P

Kollat porrfilm? - Jahadå

Haft sex i snön? - Ja, det var inte speciellt varmt om man säger så.. hahah

När blev du av med din oskuld? - När jag var 14år

Haft gruppsex? - Nej

Haft sex på öppen plats? - Japp och blivit påkommen... :P

Drömt sexdrömmar? - Välkommen in i min hjärna när jag sover.. :P

Blivit påkommen när du haft sex? - Haha ja, inte bara en eller två gånger, utan många gånger...

Haft sex i en bil? - Japp

Sugit av någon? - Jaa

Slickat någon? - Japp

Haft sex i någon annans säng? - Jadå

Ångrat att du haft sex med någon? - Jodå det har hänt

Haft sex på stranden? - Nej

Har du tagit nåns oskuld?- Ja

Har/haft kk? - Japp i 2,5 år varade det.. :P

Haft sex med någon annans flick / pojkvän? - Ja...men absolut inte med någon av mina vänner eller bekantas kille!

Tänkt på någon annan när du haft sex? - Ja, det har hänt :P

Haft sex i någons förälders säng? - Japp

Haft sex i sjö/hav/pool? - Ja och det är fan inte det lättaste må jag säga :P

Haft sex med någon kompis bror / syster? -  Japp, med en kompis bror :P

Somnat under sex? - Nej, men direkt efteråt har ju hänt om man varit onykter ;P

Haft sex när det är andra i rummet? - Ja, men som tur är har jag inte blivit påkommen med det någongång.. :P

Varit med någon som är äldre än dig? - Japp

Varit med någon som är yngre än dig själv? - Ja, var tillsammans med en yngre kille i 3,5år :P


Haha, vill inte ens veta vad ni fått för bild av mig nu.. men det bjuder jag på, som jag brukar säga ;D
Ha det bra,

Ciao!


What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0