- Dancing naked in the rain -

Torsdag 7 maj 2009

Blev rätt sent uppe inatt, eller ja jag var iallafall vaken till 3.
Sedan blir jag väckt av att telefonen ringer, fattar ingenting först utan tror att det är i min dröm det ringer, sen vaknar jag med ett ryck och ser att solen strålar där ute och blir asglad att det är fint väder.
Kollar telefonen och ser att det är ett nummer jag inte känner igen som ringer, svarar;
- A, hallåå...? (jag försökte låta vaken men misslyckades totalt)
- Hej, hör du vem det är?
- Eeh, nej? (Jag hörde direkt vem det var)
- Ja men det är ju Johnny, Glenns släkting!
- Vem fan är Glenn? (Jotack, jag vet väl vem fan Glenn är!)
- Ja men nu ska du höra på mig, Glenn i Kumla som du var hos.. det är ju jag Johnny!
- Jag fattar inte vem du pratar om, vem är det du söker?
- Men jag hör ju att det är Rebecka
- Jag heter inte Rebecka, jag heter Elin och jag har jobbat natt så jag måste sova. Hejdå!
- Jaha, hejdå.
När vi hade lagt på kollade jag på klockan; 06.14!!
VEM i helvete ringer till någon klockan kvart över 6 på morgonen DYNGRAK? Ja inte kan det vara någon med så mycket som en enda hjärncell iallafall.
Jag har sluppit den här människan sedan i somras när han ringde mig klockan 4 på morgonen och var asfull när jag skulle upp och jobba. Innan dess har han förföljt mig med sms och samtal varje dag i över 3 månaders tid.
I början snackade jag med honom för att jag inte hade mage att ignorera honom, samtalen kunde vara i 1,5 - 2 timmar ibland och ändå ringde han igen efter knappt en timme och skulle snacka lite till. Det komiska är ju att han sa INGENTING knappt när vi pratade i telefon, det var jag som fick prata trots att jag hellre ville lägga på luren.
Han är inte frisk någonstans, det kan han inte vara eftersom han inte förstår när jag säger åt honom att sluta ringa till mig och att jag inte är intresserad av honom på något sätt alls.
En person som är 29 år gammal som super sig full på 2,8% öl varje dag och som har noll humor eller självdistans överhuvudtaget, ja en sån person kan jag gärna leva utan.
Förstår inte ens vad han vill mig, jag har träffat personen 1 gång när jag bodde hemma hos Glenn och sedan dess har han varit som besatt av mig, har skickat sms och talat om för mig att han älskar mig och vill ta hand om mig resten av sitt liv och jag minns inte ens allt han sagt.
Snälla, skona mig från denna människa!
Hoppas han trodde på att det inte var jag och aldrig mer ringer, för jag tänker inte byta nummer pga honom.
Jag somnade iallafall om och när jag vaknade så sken inte solen längre utan det ösregnade ute.. väldigt surt.. :P
Snackade med Therese och vi bestämde att hon skulle komma hit och lämna min påse med kläder och smink som jag lämnade hos henne på Valborg. Mötte upp henne nere på parkeringen och vi stod och snackade i typ 30 min om lite allt möjligt, mest om karlar om jag ska vara ärlig ;P
När jag kom upp igen började jag städa badrummet väldigt grundligt, har skurat allt kakel och gjort rent Caspers kattlåda och även skurat badkaret så rent att det ser sprillans nytt ut nu. Nu är det vatten över hela jävla badrumsgolvet och när jag skulle gå in där förut höll jag på att halka omkull och slå pannan i badkaret. Jävla tur att jag hann ta tag i dörrkarmen innan det hände ;P
Jag felanmälde till ÖBO att när jag duschar blir det vatten över hela golvet, trots att jag har duschdrapperi som hänger på insidan av badkarskanten för att det inte ska rinna ner vatten längs det.
Men när dom var här och fixade avloppet så var det iallafall ingen som gjorde något åt det där, så man kan inte gå in i badrummet på typ 1 timme efter att jag har duschat, utan att bli dyngsur om fötterna...

Usch vad jag klagar idag känns det som, det är inte meningen men jag tror det är vädret som spelar in på mitt dåliga humör... vi får hoppas att solen tittar fram snart så att mitt leende också gör entré igen.
Nu ska jag varva städningen med en omelett.
Ha det så bra, vi hörs!
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0