- Muu -



1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja :/

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Ingen aning

4. Vad åt du senast?
köttgryta med potatis till lunch :P

5. Har du fått någon komplimang idag?
Japp

 6. Har du varit med i en rättegång?
Japp, men det var inte min rättegång

7. Är du polare med grannarna?
Nej, inte direkt...

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, finska och engelska

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige

10. Senaste piercingen?
Näsan

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
För ungefär 1 timme sedan. Har åkt bil i ca. 7 timmar idag.

12. Gay?
Nay

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Det har ju hänt, inte att jag spytt men däckat...

14. Är du kär?
Haha drömde en sjuk dröm inatt och vaknade med fjärilar i magen och kände mig helt förälskad, det tråkiga är bara att jag vet inte vem jag är "kär" i :P

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Tog fantasin slut eller? :P

16. Tycker du om spindlar?
Gillar inget som kryper och har sig..

17. Har du varit på stranden?
Ja

18. Har du haft en stalker?
JA! Jag har en stalker just nu!

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Ja men jag bryr mig föga :P

20. Hur bra är din syn?
Bien, bien gracias.

21. Har du varit på ett party?
oh ja.

22. skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Hur mycket får jag om jag gör det? ;D

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Haha ja vad skulle jag säga, ingenting förmodligen... :P

24. Har du varit utomlands?
Japp

25. Har du sett din bästa vän naken?
Yes ;P

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har bara varit på ett.. så det blir väl det :P

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Dom skulle ju snarare bli förvånade eftersom jag inte går i skolan längre :P

28. Var är dina syskon just nu?
Min ena lillasyster är väl i Oxhagen, min andra lillasyster i Västervik och min lillebror är i Borås.

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Drömde inatt att jag var hemma hos någon (vet ej vem) och mina föräldrar var där. Och i en fotölj låg det en död människa, en pundare(vilket jag kunde se på såren i armvecken) och ingen verkade lägga märke till den där döda karln. Sen klev plötsligt min pojkvän in genom dörren (förmodligen är det den människan som gav mig känslan av att vara förälskad i morse, för jag minns att vi var helt tok-kära i varandra) och sen minns jag inget mer, förrän plötsligt den döda mannen i fotöljen börjar röra på sig och reser sig för att sen börja attackera oss som var i lägenheten med en yxa.
Helt jävla sjuk dröm, fattar ingenting av den men det blir väl bra i slutändan.
Mysig känsla att vara kär när man vaknar, längesen jag var förälskad i någon.. bara liite jobbigt att det bara var en dröm :P
 
30. Vem ringde dig senast?
Robert på jobbet :P

31. Vilken tid gick du upp imorse?
06.15

32. Vad ska du göra i helgen?
Jag ska åka till Västervik med pappa på söndag, över dagen och hälsa på min lillasyster som bor där. Vad som händer fredag-lördag vet jag inte än :P

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Ska du med och bowla?" - Therese

34. När var du riktigt sjuk senast?
För ett par-tre veckor sedan låg jag bottenförkyld och jävlig :P

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Har aldrig tagit på någon kändis :P

36. Vad finns i din bakficka?
Har ingen bakficka :P

37. Har du färglinser?
Nej

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Jag låg och sov som en klubbad säl

39. Vad är det första du gör på morgonen?
Kliver upp och hämtar mobilen som ligger en bit bort, trycker på snooze och slumrar en stund till.... (fy fy)

40. Gråter du ofta?
Nej, det kan jag inte påstå för jag har inget att gråta över :P

41. Skrattar du ofta? 
Varje dag, flera gånger om dagen. Man mår så jävla bra av att vara glad :P

42. Vad ska du göra efter det här?
Jag ska väl fundera på vad det blir för mat till jobbet imorgon, kanske äta nåt och sen glo på en film eller nåt annat som inte är ansträngande för skallen :P

Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0