- Fork in the road -

Tisdag 6 januari 2009

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa?
Nepp, tror man riskerar mycket negativ uppmärksamhet om man är det :P
Vilken årstid tycker du bäst om?
perioden maj-augusti, vår-sommar alltså :P
Brukar du sjunga i duschen?
Jag sjunger överallt, så länge ingen annan kan höra mig :D
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv?
vet inte, hockey kanske :P
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja det gör jag, det har bara inte hänt mig nångång, men det kanske kommer :P
Laddar du hem musik och film från internet?
haha...
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor?
skaffa en bättre bil, skaffa allt det jag behöver, ge min familj en hel del... sen vet jag inte :P
Vad är det bästa med julafton?
Det är något med atmosfären på julafton som gör att man känner sig så fridfull:P
Tänker du mycket på ditt utseende?
antagligen inte tillräckligt mycket :P
Vad får dig att slappna av?
mys :P
Tänker du ofta på sex?
Hahah.. ja, säkert mer än dom flesta..
Är du mörkrädd?
Nej, gillar bara inte utrymmet under min säng på nätterna :P får för mig att nån ska ta tag i mig när jag står bredvid sängen...
Bär du glasögon eller kontaktlinser?
nej
Vilken färg är snyggast?
svart, grönt, vissa rosa nyanser.. :P
Tycker du matte är svårt?
nej inte speciellt egentligen
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
hehe nej verkligen inte
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling?
pengar eller en bil, eller både och :D
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon?
omkring 11-12 :P
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska?
jag avreagerar mig en del när jag kör bil :P
Tycker du rökning/snusning borde förbjudas i lagen?
nej, varför skulle man göra det?
Hur många gånger har du fuskat på ett prov?
jag har faktiskt aldrig fuskat på ett prov
Bor du utomlands?
beror på vem som frågar, är utlänning från en finländares perspektiv iallafall :P
Hur länge varade ditt längsta förhållande?
3,5 år
Har du piercing?
yepp, några stycken :P
Vart skulle du helst vilja ha piercing?
bröstvårtan maybe..
Bråkar du och dina syskon ofta?
hehe nej, inte alls :P
Vem är den viktigaste personen i ditt liv?
min mamma, men mina andra nära och kära kommer tätt efter.
Läser du ofta böcker?
vissa perioder kan jag läsa flera böcker i veckan :P
Vad föredrar du för sorts filmer?
feel good filmer, komedier eller skräck.
Vad slösar du mest pengar på?
massa skit som jag inte ens brukar minnas vad det var :P
Vill du gifta dig?
det visar sig :P
Låser du toalettdörren även om du är ensam hemma?
hehe nej. bara jag som har nyckel hit så jag lär inte bli överraskad av nån som kommer in :P
Vilka tvprogram som går just nu har du fastnat för?
inga :S
Vilka husdjur har du haft innan?
marsvin, hamster, dansmöss, en tupp, katter och en hund :P
Vad förknippar du ordet skolstart med?
magsår
Var badar du helst?
i haaveeet :D
Vad dricker du för alkohol?
vad bjuder du på? Jag dricker allt! :P
Vad använder du för droger?
Låter som det vore självklart att man använder droger, nej inga alls :P
Vilka djur är du mest rädd för?
skorpioner, inte för att jag stött på nån men jaa :P
Vad tycker du om monarkin?
bryr mig inte :P
Vilken musikstil tycker du bäst om?
allt
Vilka språk kan du?
svenska, engelska och lite finska
Gillar du att dansa?
dansar aldrig nykter.
Vad har du för klädstil?
alla och ingen :P
Vad tycker du om rökförbudet på krogen?
för mig som är icke-rökare är det bra :P
Hur vig är du?
som ett kylskåp?
Vad dricker du helst när du är törstig?
vatten
Vilken är din favoritglass?
jordgubb eller blåbär :P
Vilket kaffe sörplar du helst?
bryggkaffe med mjölk :P
Vilket mobilmärke föredrar du?
SonyEricsson
Vill du gå ner i vikt?
jafan.
Vad har du för personlighet?
en vrickad, men den duger : )
Har du varit deprimerad?
det har jag nog.
Tror du på livslång kärlek?
Ja, det skulle väl inte vara så omöjligt.
Vad äter du helst när du ser på film?
det är olika : )
Lever dina föräldrar tillsammans?
dom lever men inte med varandra :P
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport?
nej det vill jag nog icke,..
Har du tandläkarskräck?
Nej, jag går inte dit :P
Vad heter du i mellannamn?
Anna
Är du en morgon eller kvällsmänniska?
kväll/natt.
Var är du född?
BB på RSÖ (USÖ)
Vilken ögonfärg har du?
blå/grön/grå-something
Vilken hårfärg har du naturellt?
jag tror att jag är blond :P
Biter du på naglarna?
när jag mår psykiskt dåligt eller är stressad
Är du beroende av något?
Japp
Hur ofta motionerar du?
mindre
Svart eller vitt?
svart!
Mjukt eller hårt?
mjukt, men hårt ibland :P
Homo eller hetero?
hetero
Höger eller vänster?
höger
Stor eller liten?
mittemellan? :D
Göteborg eller Stockholm?
Göteborg, myspys
Landet eller storstan?
både och?
Kram eller puss?
en salig blandning :P
Vagn eller buss?
bil!
Hyrfilm eller bio?
hyrfilm.
Gräs eller grus?
gräs
Piggt eller opiggt?
piggt
Pasta eller potatis?
Pasta!
Tjänare eller tjäna?
Jaså?
Is eller mjukglass?
beror på :P
Natt eller dag?
dag, men jag är oftast vaken på natten :P
Rakad eller orakad?
både och? :P
Biffig eller slank?
mittemellan igen :P
Popsnöre eller sportfåne?
skitsamma
Naken eller pyjamas?
naket!
Linda Skugge eller Linda Rosing?
vad ska jag med någon av dom till? haha
Kaffe eller te?
Kaffe
Engångssex eller engångstallrik?
engångstallrik
Plastbestick eller plastbröst?
plastbestick
7-eleven eller Pressbyrån?
Pressbyrån
Glasögonorm eller linscooling?
Linsis
Plugga eller jobba?
jobba!
Planka eller pröjsa?
Pröjsa
Yngre eller äldre?
hur då? man blir ju knappast yngre iallafall :P
Lång eller kort?
somewhere in the middle
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne? 
det skulle säkert inte fortsätta så länge :P
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt?
Shame on you if you fool me once, shame on me if you fool me twice :P
Tycker du om ord?
absolut
Finns det någon du ogillar starkt?
Ja!
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd?
Det beror på, kan ju vara både och.
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?
beror också på :P
Är du svartsjuk?
Njaa, inte om jag inte har anledning att tro något
Vad gjorde du igår kväll?
Igår satt jag här och häckade :P
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan?
Jag skiter i om dom så gifter sig i min trappuppgång, så länge jag kommer förbi :P
Använder du bokmärke eller gör du hundöron?
bokmärke
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av?
Sagan om Isfolket serien för faan!
Tyckte du om att gå i skolan?
inte någonstans
Vad har du för mobiltelefon?
SonyEricsson W910i something röd
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög?
dammsög jag senast? haha nejdå, jag dammsög under, finns inget bakom :P
Hur stor hårddisk har du?
den får iallafall plats i datorn ;P
Har du överkast på sängen?
nepp
Har du brutit något någon gång?
nää..
Har du blivit sövd någon gång?
Jadå
Har du varit med på TV?
Hoppas jag inte :P
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu?
Jag BORDE sova :P
Använder du tofflor?
Inte ofta
Använder du morgonrock?
Ibland, men det är obekvämt tycker jag :P
Är du en Besserwisser? 
näe jag vet inte
Kan du dricka mjölk som gått ut för 3 dagar sen?
nej

Hoppas jag tråkade ut er oändligt mycket nu :D
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0