- Stoppa pressarna -

Onsdag 7 januari 2009

Ja, har ni en lång penna till hands nu mina vänner? En såpass lång penna så att ni når att rita ett stort kors i taket, det behöver ni.
För nu ska ni få höra; Jag har jobbat idag! Det är väl helt otroligt? Jag blev helt paff när chefen ringde imorse och frågade om jag kunde jobba, köra UPS.
Så nu har jag tjänat ihop årets första timmar, det känns bra det. Och vet ni vad som är ännu bättre? Jag ska jobba imorgon också, men jag börjar tidigare än vanligt för jag ska hämta gasbehållare i Västerås på morgonen, innan UPS paketen kommer. Så jag kommer få ihop massa timmar imorgon, underbart!
Det gick jävligt bra på jobbet idag också, inga problem eller krångel alls. Känns väldigt skönt att det faktiskt kan flyta på normalt ibland, som det gjorde förut : )

Nu är jag hur som helst hemma igen, ska äta för första gången idag (fy Rebecka) och sen dra fram dammsugaren. Får nämligen besök av Mia min Mia senare, vi ska dricka kaffe, dricka kaffe, snacka, dricka kaffe, prata lite till, kolla på film och för omväxlings skull så ska vi snacka massa skit om ingenting :D
Längesen hon var här nu, Casper saknar ju sin mormor förstår du väl Mia?!
Bra att du kommer och hälsar på ditt barnbarn ibland iallafall ;P

Just det, mat var det som stod på schemat.
Vi hörs,
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0