- Skratta eller gråta? -

Tisdag 27 januari 2009

Frågan lyder; ska jag skratta eller gråta eller helt enkelt bara gräva ner mig?
Besiktade bilen imorse, den gick inte igenom.
Bromsarna bak tar tydligen alldeles för ojämnt och sedan är det någon infästning vid någon länkarm(eller nåt) höger yttre fram under bilen som är rostskadad och det kan bli stora problem om det skulle pajja. Jahapp, tack och adjö då.
Arbetsförmedlingen krånglar och Alfa-kassan krånglar. Fick brev från socialförvaltningen att det fattas papper till min ansökan och jag måste fixa en massa andra papper också. Jag som trodde jag fått med alla papper, kollade igenom allt och checkade av på den där listan som jag har fått. Så nu kommer det ju ta ännu längre tid innan jag kan få pengar, jag som inte har ETT ÖRE kvar. Okej nu ljög jag, har faktiskt 10kr i plånboken.. det är ju en förmögenhet.
ÅÅÅHHH vem är det som jobbar emot mig hela tiden? Vem är det som inte tillåter att det NÅGON gång ska gå bra för mig? Vem faan är det som hatar mig så mycket att den inte tål att se mig lycklig? Jag fattar inte, har jag någon ond ande i min närhet som vill mig illa?
Vad har jag isåfall gjort för att förtjäna det?
Äsch, orkar fan inte..

Vi hörs,
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0