- Show must go on -

Söndag 18 januari 2009

Haft en riktigt mysig vecka, väldigt mycket Mia har det varit och jag har haft jättekul med dig gumman :) Speicellt i onsdags när Nicke-picke-pö var här och vi drack vin och körde "Våghals - sanning eller konsekvens".. Jag hade riktigt trevligt iallafall :)
I fredags blev det vin och lite annat här hemma med Mia innan vi skulle upp på stan. Bussen kom för tidigt så vi missade den, sen kom det två göteborgare, som precis flyttat till Örebro, till hållplatsen också. Vi bestämde oss för att dela på en taxi upp på stan, sen väl uppe på stan bestämde vi oss alla fyra för att gå till samma ställe.. Det var en tjej och en kille och dom var jättetrevliga, vi hade askul hela kvällen och sedan bytte vi nummer med dom. Någon dag ska vi gå ut tillsammans igen och det ser jag fram emot. När det började bli dags för hemfärd fick jag in Mia i en taxi som hon åkte hem till Nicke med och själva delade vi tre som var kvar på en taxi hem till Varberga.

Igår var jag rätt seg, eftersom jag inte gick och la mig förrän vid 5-tiden natten till lördag och jag tog med mig Casper hem till mamma och Kent. Där bjöds det på lasagne och det var riktigt gott, jag tyckte inte om lasagne förut av någon anledning men nu gör jag det. Sedan kollade vi på P3 Guld galan och sedan på lite filmer som gick på tvn.

Nu håller jag på och tvättar och det är precis lika roligt som det brukar vara, med andra ord inte kul alls :P
Men det är ett nödvändigt ont och jag är snart klar, värsta är att det absolut tråkigaste är kvar; ska mangla typ 10 lakan och massa örngott.. inte ett jävla dugg roligt måste jag få säga :P
Men det är som sagt nödvändigt och det finns ju värre saker här i livet.

Nu ska jag röra mig ner mot tvättstugan, vi hörs
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0