- Run to you -

Söndag 11 januari 2009

Jahapp, då fick man jobba onsdag, torsdag och fredag, känns bra som fan att ha fått ihop lite timmar. Det har även gått jävligt bra på jobbet, varit tillbaka vid terminalen långt innan våran "deadline". I torsdags började jag 7.30 med att åka till Västerås och möta upp en AGA-lastbilsförare och få två syrgastuber av honom. Syrgastuberna levererade jag sedan till IVA(Intensivvårdsavdelningen) på USÖ. Sen hann jag med en snabb kopp kaffe innan UPS bilen kom och sedan åkte jag upp till Frövi-rondellen och mötte upp en arbetskamrat där, lämnade hans paket till honom och sen gasade jag upp mot Vasselhyttan ovanför Storå. Jag har själv utökat min körning, Storå tillhör inte Norrtur3 egentligen men för att vara snäll mot han som kör Kopparberg - Hällefors så har jag tagit några adresser åt honom. Trots det så har det gått förvånansvärt bra, trots väglaget och mängden adresser som jag faktiskt har haft.
Nu får vi bara hålla tummarna att jag får jobba imorgon också, det vore ju inte helt fel :P
I fredags blev det utgång med Mia & co. först var vi hemma hos hennes pojkvän och förfestade lite, sen tog vi taxi upp på stan och hamnade på Stället, var väl inte så jävla mycket drag där egentligen men det dög ändå. Mia däremot blev av med sin mobiltelefon, vem faan som snodde den har vi ingen aning om. Så nu har hon ingen mobil och inget jobb, så hur fan hon ska kunna skaffa sig en ny är ju en bra fråga.
På lördagen drog jag upp på stan vid 15-tiden för att träffa en gammal klasskamrat, Johanna och ta en fika med henne. Omkring 1 år sedan vi sågs sist, så det var verkligen på tiden. Hade jättetrevligt och när vi skildes åt hade vi bestämt att vi ska dra ut på krogen någon dag framöver, när min ekonomi har stabiliserats lite.
Jag tog bussen bort till Mias pojkvän för att hämta min bil som jag tog till förfesten i fredags, sen åkte jag hem och hämtade Casper. Sen tillbringade jag lördagkvällen hemma hos mamma och Kenth, kollade på körslaget och lite sånt där.
Nu har vi satt upp hyllor i mitt kök, så jag har fått upp min nya stereo som jag fick i julklapp och alla mina pastaburkar osv.
Mia tänkte väl trilla in här lite senare, för det vankas film med gottit att äta till har jag hört ;P
Ska bli trevligt.

Vi hörs,
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0