- Ljusglimt -

En ljusglimt i det här förbannade mörkret jag har omkring mig just nu, är ju att jag faktiskt ska jobba imorgon. Verkligen inga fel faktiskt : )
Sitter och glor på en massa humorklipp och humorfilmer på datorn, för att få upp humöret litegrann. För tillfället är det "Magnus Betnér - Uncut" som spelas på VLC media player. Man mår faktiskt bättre av att kolla på sånt där, för då kan man lägga sina problem åt sidan och bara få sig ett gott skratt. Man mår ju 1000gånger bättre av att skratta mot vad man gör av att vara sur och arg.
Imorgon är det även firmafest med jobbet, det ska bli trevligt. Får väl se hur folk har tänkt sig, om dom bara tänker äta och dricka ölen/vinet/whatever-drycken som bjuds och sen åka hem eller hur dom nu gör. Det visar sig väl antar jag.
Blir iallafall upp och jobba och tjäna lite pengar, alltid ett bra avslut på en urtrist vecka.
Nu måste jag fan ta och laga någon mat, blir väl pasta som vanligt eller omelett möjligen.
Vi hörs,
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0