- Kukfitta. . . -

Torsdag 29 januari 2009

. . . får man inte säga, men vet ni vad? Jag säger det iallafall, för jag skiter fullständigt i vad man får, bör och ska säga eller  inte får, bör och ska säga... Så är det.
900kr på en månad, jaha... det är ju nästan så jag borde få börja betala förmögenhetsskatt, allvarligt talat. Jag kan ju inte sitta inne med 900kr och inte betala skatt för min förmögenhet? Det är ju liiiite för orättvist mot er andra.
Men livet är inte rättvist, det förstår jag ju nu när jag har hela 900kr för hela februari, det är ju inte klokt vilken tur jag har! Äckligt mycket pengar är det...

Ja, så är det. Nu ska jag ta min guldgruva och åka till Marieberg och shoppa loss.. en storbilds plasma TV, hemmabiosystem, halva MQ och halva IKEA. Det blir nog en hel del pengar över iallafall, får väl skänka resten av dom till "rädda-dom-andra-stackarna-som-inte-fick-lika-mycket-i-försörjningsstöd-som-jag"-fonden.
En giljotin kanske vore något?

Nu ska jag och min ironi åka och köpa mjölk och smör, ja om jag har råd.

Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0