- Heldag på Marieberg -

Kom hem från Marieberg för en stund sedan.
Har tillbringat i stort sett hela dagen där med mamma. Först fick jag åka ut till sommarstugan och hämta en kabel till deras motorvärmare, sen åkte vi till Bauhaus, sen gick vi runt på Coop och sedan i en massa affärer på Marieberg centrum. Hittade lite saker, men det var inte mycket jag hade råd med. Sen åkte vi till IKEA och sen åkte vi hem.
Är helt slut i kroppen, känns som om jag blivit överkörd av en ångvält eller något :P
Men då somnar jag väl gott ikväll också, det är väl bra :P
Jag har iallafall införskaffat mig lite grejer idag.
♥ Bosch Matberedare (Coop Forum)
♥ BH (Gina Tricot)
♥ Byxor, puder och örhängen (H&M)
♥ Konsoller och förvaringsburkar (IKEA)

Jag ska sätta upp hyllor i köket och jag hade färdiga hyllplan, det var bara konsollerna som fattades och nu är det bara att köra upp dom på väggen i helgen. Mamma och Kent kommer hit med sin nya borrmaskin som dom fick av morfar i julklapp och hjälper mig att sätta upp lite saker så jag får någon ordning på torpet någon gång :D
Och nu har jag äntligen en matberedare så jag kan göra potatisgratäng och grejer, det blir finemang det.
Hade sån tur, fick presentkort på 300:- på Coop av mamma och Kent i julklapp, så hittade jag en matberedare för 399kr som hade kostat 679kr förut. Var rena slumpen att jag ens kollade på den avdelningen, trodde aldrig dom skulle ha några billiga matberedare men det hade dom ju : )

Nu ska jag packa upp allting, sen ska jag sätta fast konsollerna på hyllplanen så det är klart till helgen och sedan ska jag rensa upp i klädkammaren, ligger massa kläder och grejer därinne och jag vet inte vad som är vad längre. Nu ska det bli ordning och reda i min lilla boning, slut på latheten!
Sen ska jag sätta in ett hyllplan i mitt vitrinskåp så jag har någonstans att ställa alla mina shotglas också, blir prima skinka ska ni se.

Måste även lägga in en bild på min tomte som jag har haft sedan jag föddes och som har haft hedersplatsen uppe på micron den här julen, stackarn har helt knölig näsa tack vare att jag har bitit honom i näsan när jag var liten.
Men han hänger med fortfarande :P

Vi kanske hörs senare igen,
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0