- Bättringsvägen -

Söndag 4 januari 2009

Nytt år, nya krafter och nya tag.
Rolig nyårsafton var det, bättre än på läänge läänge. Trevliga människor och god sprit, har inget att klaga på. Min syster Nathalie ramlade in på festen runt 23 tiden också, väldigt oväntat men välkommet : )
Champagnen öppnades när klockan slog 00.00 och raketer avfyrades, alla var glada och kramades med förhoppningar om att år 2009 skulle slå 2008 med hästlängder, inte för att det kommer vara några större svårigheter att göra 2009 bättre, för 2008 sööög stenhårt mestadels.

 Natha och jag
För mig började året bättre än förra året, utan tvekan. Men när första dagen på det nya året hade gått insjuknade jag i nån form av vinterkräksjukan, det har varit ungefär lika roligt som det låter. Natten till fredagen låg jag i feberfrossa och magsmärtor hela natten. Även hela fredagen och en bit in på lördagen låg jag sjuk och orörlig, men igår på eftermiddagen någon gång åkte jag hem till mamma för att bli barn på nytt.
Jag blir alltid jättemammig när jag blir sjuk trots att jag är "vuxen" nu :P
Men det är väl så, mamma är alltid mamma och inget slår en mamma när det verkligen gäller : )

Nu har jag och Casper kommit oss hemåt och jag är fortfarande inte helt 100 men mår bättre än igår och dagen innan det iallafall, det är ju positivt : )
Ikväll blir det bara att glo på film och mysa i soffan med min håriga bebis Casper :D

Hoppas ert år har börjat bra och att det fortsätter på den vägen,
vi hörs :)
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0