- Can't fight the feeling -

Torsdag 12 februari 2009

Börjar eller avslutar eller jaa, skitsamma.. jag får börja om.
Fick ett nytt Visa-kort på posten idag, ja inte ett Visa-kort med mina pengar på utan med 10 000 kr i kredit på.
Nu när både datorskärmen och projektorn börjar bli färdigbetalda och alla inbetalningar har skett prickfritt så skyndar dom sig ju att skicka ut ett nytt kreditkort till mig. Jag klippte ju självklart sönder kortet i typ 20 delar på en gång, för min del hade det räckt med ett klipp rakt av på mitten, men eftersom det är ett Visa och det finns ett kontonummer och kontrollnummer på baksidan så kan ju någon annan nöt få tag i kortet på något sätt och sätta mig i en jävla knipa. Så nu är kortet sönderklippt till små smulor utan att ens Einstein skulle kunna räkna ut hur det ska sitta ihop. Jag kanske är nojig och rent av löjlig men jag tar fan inga risker, INTE ens med mig själv. Det är ett rent jävla helvete att vara utan pengar, så det gjorde nästan ont i mig att klippa sönder det. Väldigt mycket tur att jag faktiskt lär mig av mina misstag, iallafall av vissa misstag. Aldrig mer kredit, no no never, thank you. Goodbye.
♥♥♥ 
 ♥♥♥
Imorgon klockan 10.00 är det dags för lilla Casper att bli kastrerad. Skönt att få det överstökat så att man kan ta med honom till sommarstugan sen när det börjar bli lite varmare ute.

Annars händer det väl inte så mycket, sitter och lyssnar på lite nostalgimusik och dricker kaffe.
Låten som går på repeat just nu; 2pac - Brenda's got a baby

Vi hörs,
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0