- Kom utan byxor -

Skulle precis cykla iväg och möta pappa förut och hade väl kommit 5 m när jag upptäckte att jag hade punktering på bakdäcket, fan vad arg jag blev.
Det är det där jävla glaset och skiten som ligger på cykelvägarna och som ingen jävel sopar upp och jag undrar vem fan det är som tycker det är kul att kasta glasflaskor på vägarna...
Pappa fick vända hemåt och hämta sina lagningsgrejer. Efter 1 timme kom vi äntligen iväg iallafall och jag tror fan vi har cyklat 2 mil idag. När vi var påväg hem till honom hade däckhelvetet gått sönder igen, för slangen var tydligen jävligt sliten. Så blev det att åka och köpa en ny slang istället och så fick pappa laga samma punkterade däck för andra gången.
Det blev inte att åka till Bring och lämna in telefonen idag eftersom kärringen som har hand om dom bitarna inte var där idag, så dom ville att jag skulle komma förbi innan lunch imorgon istället.. aja, vi får väl se hur det blir med den saken.

Imorgon blir det iallafall städning här hemma och jag kom på igår att jag ska tvätta imorgon kväll 20-00, enda tiden som fanns när jag satte upp tid för en vecka sen och nu är det verkligen kris med kläder. Jag kommer inte ens kunna tvätta allt imorgon men får väl ta det viktigaste och ta resten sen.
Hoppas jag får mina pengar snart också, har ingen mat hemma och känner inte för att leva på kaffe (som i stort sett är det enda jag har hemma, förutom 40kg pasta) hur länge som helst.
Nej men det ska ju alltid krångla med dom där pengarna, tur som fan att lönen jag fick från VM Media iallafall räckte till hyran.

Nu kan det gärna få bli 1 juni så jag får börja jobba någon gång, det måste hända något i mitt liv nu känner jag. Ruttnar fan bort snart annars.

Får väl starta nån film som vanligt nu om det finns någon jag inte redan har sett,
ha det fint.
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0