- I won't be crying -

Torsdag 30 april 2009


1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Japp

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Självklart, har sett henne naken också ;P

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Vänta, ska ringa mamma och fråga..

4. Vad åt du senast?
Jag vet inte ens när jag åt senast :P

5. Har du fått någon komplimang idag?
Nepp

 6. Har du varit med i en rättegång?
Japp, men det var inte min rättegång

7. Är du polare med grannarna?
Nej inte direkt..

8. Vilka språk pratar din mamma?
Finska, svenska och engelska

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige

10. Senaste piercingen?
Näsan

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I helgen

12. Gay?
Nej

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Jag har inte spytt men däckat har väl hänt...

14. Är du kär?
Nej, förfan :P

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Tog fantasin slut eller? :P

16. Tycker du om spindlar?
Gillar inget som kryper och har sig..

17. Har du varit på stranden?
Ja

18. Har du haft en stalker?
Det vetefan

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Ja men jag bryr mig föga :P

20. Hur bra är din syn?
Bien, bien gracias.

21. Har du varit på ett party?
oh ja.

22. skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Hur mycket får jag om jag gör det?

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Jaså, det var ju roligt för dig.. eller nåt :P

24. Har du varit utomlands?
Japp

25. Har du sett din bästa vän naken?
Yes ;P

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har bara varit på ett.. så det blir väl det :P

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Dom skulle ju snarare bli förvånade eftersom jag inte går i skolan längre :P

28. Var är dina syskon just nu?
Jag har ingen aning

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Drömde en skum dröm inatt, jag var med en massa folk.. som var släkt med varandra men inte med mig, vi var ute i en
stuga mitt i skogen någonstans.. det var världens snöstorm ute och på något jävla vis blir vi plötsligt utelåsta och står där mitt i skogen, med meterhög snö och är helt nakna(av någon anledning). Vi började gå in mot stan genom skogen och en efter en av oss försvann plötsligt tills det bara var jag kvar, naken och ensam i den iskalla och mörka skogen. Sen vaknade jag... Jag förstår mig inte på mina egna drömmar ibland och det kanske är lika bra :P

30. Vem ringde dig senast?
En telefonförsäljare som ringer 4-5 gånger om dagen och har jagat mig på telefon sedan början av mars, det är från Örebro Stadsnät och dom vill väl sälja bredband till mig antar jag..

31. Vilken tid gick du upp imorse?
11.30

32. Vad ska du göra i helgen?
I helgen blir det vad det blir, jag har inget inplanerat förutom imorgon då det är Valborg och jag tänker svepa kopiösa mängder etanol.

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"Jaha haha då fattar jag :P" Från Emelie

34. När var du riktigt sjuk senast?
Jag är ju smått sjuk i huvudet hela tiden, men det var väl några veckor sen eller nåt

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Inte fan vet jag :P

36. Vad finns i din bakficka?
Jag har ingen bakficka på skinkan :P

37. Har du färglinser?
Nej

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Jag låg och läste "I dina kläder" av Jane Green

39. Vad är det första du gör på morgonen?
Önskar att jag får somna om :P

40. Gråter du ofta?
Nej, inte speciellt.

41. Skrattar du ofta? 
Varje dag, flera gånger om dagen. Ett gott skratt förlänger livet :)

42. Vad ska du göra efter det här?
Det blir nog sängen, ska iväg rätt tidigt imorgon och fixa en massa saker.



Ciao!


What's your opinion?
Postat av: Mia

Vart tog löftet om ett inlägg om dagen vägen?! ;D

puss

2009-05-04 @ 15:17:09
Postat av: Rebecka

Jag vet Mia, jag är en olydig flicka. Men nu är den uppdaterad igen :)

2009-05-05 @ 16:13:00

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0