- Bad girl -

Torsdag 16 april 2009

Jag har varit en stygg flicka rätt länge nu, jag vet inte om det är någon som märkt det men jag har ju inte uppdaterat bloggen sen alltför längesen.
Hursomhelst.
Har sålt min bil nyligen, känns lite tomt men har man inget jobb så har man inte råd med en bil. Så jag har fått plocka fram cykeln och börjat cykla som alla andra utan bil gör.

I helgen var det påsk och det firades ute vid sommarstugan, vi var därute från torsdagen till söndagen och Casper var ute och njöt till fullo av livet som utekatt för några dagar, han tog sig knappt tid att komma in och äta eller sova.
Det är skönt att han inte går omkring och skriker nu när vi är hemma i lägenheten igen, trots att man kan tro att han skulle längta ut jättemycket. Men icke sa nicke, han verkar fatta att hemma är hemma och ute är ute :P
 ♥  ♥
Idag var jag på anställningsintervju på Posten angående sommarvikariat som paketbilsförare, hoppas dom hör av sig nästa vecka och säger att jag fått jobb i sommar. Det skulle ju verkligen inte sitta fel måste jag säga, såhär orkar jag fan inte ha det längre, hatar att inte ha ett jobb.
Jag får hålla tummarna och hoppas på det bästa :)
Efter intervjun cyklade jag upp på stan, shoppade lite kläder och en parfym. Mycket nödvändiga saker, har inte haft råd att köpa nya kläder på hur länge som helst.
Efter stan cyklade jag hem till pappa och var där i några timmar innan jag till slut cyklade hem till Knasterbaggen(Casper) och inte långt därefter kom pappa hem till mig istället och drack kaffe och så kollade vi runt på lite lediga lägenheter hos ÖBO, det är alltid lika trevligt att umgås med pappa :)
Nu ska jag snart lägga mig och titta vidare på Ghost Whisperer och äta mini-Marshmallows och dricka Must.
Har ni hört talas om katter som fullkomligt älskar marshmallows? Det har jag, min skumma katt snor dom ur handen på mig och tuggar i sig dom. Jag vetefan om det är något fel på honom, för han älskar verkligen godis. Han tycker inte om popcorn och sånt som jag vet att vissa andra katter gör, utan han är galen i godis. Äter jag Bananaskids så får jag ge honom hälften, annars försöker han äta av den samtidigt som jag äter... aja, jag tycker det är rätt kul iallafall:P
Imorgon blir det vin med älskade Mia min Mia, iallafall vad jag vet och det ska bli väldigt skoj för det var INTE igår som vi umgicks! Casper ska följa med mamma och Kenth ut till sommarstugan och hålla råttorna borta från huset och klättra i träd :)

Nu får vi väl hoppas jag uppdaterar här lite mer än jag gjort på senaste tiden, får hoppas att skrivtorkan är slut nu :)
Ha det bra och sov så gott, så hörs vi snart!
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0