- Dangerous -


Vilken färg har din cykel ?
Röd-brun aktig gammal Monark från 50-talet :P

blondin eller brunett ?
Svart? :D

vilken färg har din som text på msn?
röd

vilket stjärntecken har du ?
väduren

vad åt du senast?
fiskpinnar, potatis och hollandaisesås 

har du en diskmaskin?
Jag är diskmaskinen i det här hushållet :P

rakar du dina ögonbryn?
Haha nejdu

Har du husdjur?
En kissemiss som ligger och sover i min troslåda just nu:P

Är du kär i någon just nu?
Absolut inte :P


har du ätit godis för 100kr på en kväll?
Inte på en kväll, men har köpt godis för över 100kr :P

vad är du beroende av?
snus och kaffe

berätta detaljerat vad det äckligast du ätit?
jag säger bara; Inlagd Sill.

hur lång är du?
172cm lång

om du var ett verktyg, vilket skulle du vara då?
motorsåg ;D

sover du med gosedjur?
Japp, Casper heter han : ) gosigast på denna jord :)

vilken mobil har du?
En röd Sony Ericsson W910i

vem fick du senast sms av?
min mobil fick flipp och jag var tvungen att återställa den nyss så jag har inga alls : (

vem ringde dig senast?
Mia min Mia : )

När dushade du senast?
Igår ska duscha imorgon bitti :P

vem tänker du på just nu?
Morty


Casper älskar kartongen som det har varit hamburgerbröd i :P så jag har inte haft mage att slänga den

Nu börjar jag bli trött, fick inte fram dammsugaren men det är undanplockat och ordning nu, så imorgon finns det inget som hindrar mig från att dammsuga efter jobbet och det kommer jag göra också.
Ska dricka en kopp te och äta ett par mackor nu, sedan blir det sängen för mig.
Ciao!


What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0