- Väntans tider -

Tisdag 16 september 2008

Nu har jag varit vaken i en timme ungefär, har duschat, klätt på mig och ätit frukost hittills.
Nu är det bara väntan på att kunna åka iväg som återstår.
Det är egentligen typ en timme kvar innan jag börjar 10.30 men jag är nästan alltid på jobbet redan 10.05 :P
Har man inget liv på morgonen kan man ju lika gärna åka till jobbet och hälla i sig 6 koppar kaffe och sitta och bli mobbad för att man bor i Varberga :P Haha, ja självklart skojar dom ju bara. Eller ja, deras agg mot Varberga är nog på riktigt men dom mobbar mig inte på riktigt :P
Trivs verkligen jättebra med mitt jobb och på mitt jobb. Vi är ca 6 stycken som kör UPS paket och alla är trevliga och omkring min ålder. På kontoret och lagret är dom också trevliga. Har även en släkting som jobbar på kontoret, men varken jag eller han visste att vi var släkt förrän min pappa sa att pappa och han på kontoret är kusiner :P
Världen är full av överraskningar, men min släkt har nog störst andel av överraskningarna.
Har nog släkt överallt, utan tvekan :P

Nu ska jag snart dra på mig ett par strumpor och en långärmad tröja. Sen ska jag se till att Casper har mat och att hans låda är ren, sen ska jag åka till my work!

Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0