- Utmanad -

Tisdag 9 september 2008


UTMANAD AV AnnaIdaNathalie

1. Vilken mat äter du ofta?
Mackor, pasta eller omelett

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka ut?
Frågar om de behöver hjälp med något såklart

3. Var sitter du helst när du bloggar?
I sängen, har datorn vänd mot sänggaveln. Sängen står i det enda rummet jag har :P
alltså i sovrummet/vardagsrummet

4. Köper du ofta triss?
Nej

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Finland, alla gånger! : ) och i Sverige är Göteborg bästa staden :P

6. Vilken tv-kanal tittar du mest på? 
Jag zappar ganska mycket, kollar mest på TV när jag äter bara..
då blir det den kanalen där det minst dåliga programmet visas :P


---------------------------

Ett personlighetstest som kommer hjälpa dig att lära känna dig själv bättre :P

Rebeckas personlighetstyp:

Kreativa, handlingskraftiga och snabbtänkta.
Duktiga på många saker. Tycker om att debattera och kan vara angelägna om att få sista ordet.
Entusiastiska över nya idéer och projekt, men kan brista i förmåga att hantera vardagliga rutiner.
Oftast frispåkiga, uppriktiga och bestämda.
Uppskattar att umgås med andra och är själva stimulerande sällskap.
Utomordentlig förmåga att förstå komplicerade koncept och
finna logiska lösningar på problem.


Karriärer som skulle kunna passa Rebecka:

Entreprenörer, jurister, psykologer, fotografer,
konsulter, säljare, skådespelare, ingenjörer,
forskare, uppfinnare, marknadsförare, programmerare,
komiker, analytiker, kreditrådgivare, journalister,
psykiatriker, PR-ansvariga, designers, skribenter,
artister, musiker, politiker.

Haha, yeah right :P
---

Kom till jobbet vid 10.15 skulle börja 10.30 och förväntade mig att jag skulle få åka med och lära mig lite mer idag igen, men först fick jag veta att UPS var försenade och skulle inte komma förrän 11.30-12-tiden istället för 10.30.
Det hela berodde på att flygplanet från Finland var försenat med 2 timmar..
Sen fick jag veta nästa sak, jag skulle få jobba själv och åka runt i Örebro, eftersom det skulle bli så mycket paket.
Blev lovad att slippa köra UPS-paket eftersom man måste kunna den där maskinen som man har med sig och scannar in paketen och skriver in en massa saker i.

Men det kom så mycket paket från UPS och dom stod och pratade om hur dom skulle lösa detta nu,
så jag bestämde mig för att ta tjuren vid hornen och säga; "Jag måste ju lära mig den där scannern och lära mig köra UPS-leveranser, så jag kan lika gärna börja redan idag"
Så det blev som jag sa, ska inte säga att jag ångrade mig för att 'man får starka ben i uppförsbacke' och jag har nog lärt mig den där maskinen bara idag, något som skulle tagit längre tid om jag kollat på när någon annan använde den.
Men jag ska inte neka till att det blev körigt.
In på en massa smågator överallt, fördelen med budbil är att man får åka in på gator där andra bilar inte får köra, vilket är väldigt skönt eftersom vissa paket väger en bit över 10kg.
Det krånglade jäkligt mycket vilket berodde på att folk inte var hemma och att jag inte riktigt hunnit lära mig hur man återvänder och hur man gör när ett paket inte kan levereras, på den där scannern som vi använder, men allt löste sig : )

Imorgon blir det jobb igen klockan 10.30 och än så länge jublar jag inombords, det är HÄRLIGT att jobba : )


Ciao!


What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0