- Tvätta och Städa -

Tisdag 2 augusti 2008

Gick upp rätt tidigt för att klockan ringde och för att Casper låg och tuggade på mig, satte på kaffe. Nu har jag klätt på mig, sitter och dricker kaffe och väntar på att klockan ska bli 10, ska ner till tvättstugaan.
Skönt att jag tog mig tid till att sortera tvätten igår kväll, så slipper jag ju krångla med det idag.
När jag kommer upp från tvättstugan igen, blir det fram med dammsugaren för här ska städas!
Nackdelen med att ha katt, är ju att det blir så förbannad grusigt i badrummet, för han sprätter ju inte lite med sanden :S
Måste skaffa en sopborste med skyffel, kan ju inte kånka fram dammsugaren varje dag. Nej..

Skriver lite senare, ska snart bege mig neråt.
Ha det fint,
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0