- Success -

Onsdag 10 september 2008

Idag gick det superbra på jobbet, fick köra inne i Örebro igen och jag hade med mig 3 av paketen som inte blev levererade igår, så jag hittade ju dit direkt. Sedan hade jag 5 ställen till att lämna paket och dom ställena var en bagatell att hitta till. Åkte från kontoret klockan 12 och var tillbaka klockan 14 igen, först av alla :D
Det var verkligen balsam för självförtroendet, något som behövdes för att lappa ihop alla sår från gårdagen då allt inte gick så lätt. En riktig hälsokur att faktiskt göra allt rätt och jag hade bara 1 paket med mig tillbaka idag, ett av dom som var kvar från igår. Meen, I'm dressed for success, kanske man kan säga haha!
Efter jobbet åkte jag och handlade på Willy's och sen var jag hemma vid 15-tiden nånting.
Ska väl ta och städa lite här hemma, diska och dammsuga. Gå ner och sätta upp en tvättid till helgen eller till någon kvällstid, kanske finns tid till ikväll? HAHA, keep on dreaming, Rebecka..



Svara med ETT ord

1. Din mobiltelefon:
Sony Ericsson W910i
2. Din äkta hälft:
Mia
3. Ditt hår:
Svart
6. Det bästa du vet:
Lyckas
7. Din dröm inatt:
Konstig!
8. Din dröm/ditt mål:
Karriär
9. Rummet du är i:
Sovrum/vardagsrum
10. Din hobby:
Frågesporter (hahaha)
11. Din skräck:
Kronisk-sjukdom/pank
12. Vill du vara om 6 år:
Säker
13. Var du igår kväll:
Örebro
14. Vad du inte är:
Rik
15. En sak du önskar dig:
Kläder
16. Var du växte upp:
Örebro
17. Det sista du gjorde:
Skrev
18. Dina kläder:
Myskläder
19. Din TV:
Avstängd
20. Ditt husdjur:
Kisse-Casper
21. Ditt humör:
Seg
22. Saknar du någon:
Ja
23. Din bil:
Låter
24. Något du inte har på dig:
Byxor
25. Favoritaffär:
IKEA
26. Din sommar:
Helvete
27. Älskar någon:
Familjen(Casper ingår)
28. Favoritfärg:
Svart/grönt
29. När skrattade du senast:
Jobbet
30. När grät du senast:
Fredags

Det är ju näst intill omöjligt att bara svara med ett ord :O
Jag blev riktigt trött när jag satte mig här, känner mest för att lägga mig och vila en stund. Risken är att jag somnar och sover i flera timmar, vilket inte vore en succé med tanke på att jag ska upp imorgon bitti och jobba.
Var som sagt på Willy's i Västhaga förut och där hade dom erbjudande på "Wettex Disktrasor Limited Edition 2 för 20 kr" 4 st i varje förpackning och det är Rosa Bandet inspirerat och så går väl en del av pengarna till Rosa Bandet insamlingen. Så jag köpte 2 st eftersom att dels är dom jättesöta 2 rosa och två vita trasor med Rosa Bandet tryck på och dels så kan vilken kvinna som helst få bröstcancer och alltså berör Rosa Bandet alla kvinnor tycker jag : )

Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0