- Sovmorgon -

Onsdag 17 september 2008

Gick upp 8.30 som vanligt och så ringde dom från jobbet och sa att UPS bilen skulle bli sen idag och att jag inte behövde vara på jobbet förrän vid 11.30. Så jag la mig och slumrade i 30 minuter till : )
Nu är jag däremot klar med allt och kommer förmodligen åka iväg snart, det finns ju kaffe och tidningar i fikarummet så varför ska jag sitta här och häcka? :P

Jag har fått som rutin att äta frukost sen jag började jobba, vilket är jätteskönt eftersom jag inte har ätit frukost innan jag åkt iväg någonstans sedan jag tog studenten 8 juni 2007.
Äntligen har det kommit tillbaka till det normala; (duscha) klä på mig och äta frukost.

Har börjat dricka te igen också, jag har alltid varit galen i te, tycker det är så mysigt att sitta framför TVn med en varm kopp te och nån macka, men på senaste året har det blivit dåligt med te. Ska köpa lite lös-te tror jag, grönt te och sånt där som jag drack förut. Men jag har ingen såndär te-tång eller vad sjutton dom heter så jag måste ju fixa en sån också.

Nej nu ska jag kolla så att allt är klart så Casper klarar sig själv och sen ska jag åka
Vi hörs,
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0