- Seg och rastlös -

Usch, den här dagen blev seg. Efter att ha tvättat och dammsugit förut, upptäckte jag att det inte fanns något mer att göra än att sitta och glo. Är jävligt seg efter ganska dålig sömn inatt, gick och la mig vid 22-tiden eller något igår, så det är inte därför. Men jag har sovit dåligt bara, vaknade vid 3 tiden av nån konstig mardröm och så var jag jätte kissnödig, men jag vågade knappt gå på toa för mardrömmen satt fortfarande kvar i skallen på mig och jag hade inte riktig förstått att jag var vaken. Så jag tände taklampan (kan bli lite mörkrädd om jag drömt nåt otäckt) sen RUSADE jag till toaletten och sen rusade jag tillbaka till sängen. Drog Casper intill mig och somnade med armen om honom, mysgos : )
Gick upp vid 9 och resten vet ni om ni har läst tidigare inlägg från idag.

Hittade 3 kycklingklubbor i frysen, såna där färdigkryddade och färdig grillade som man bara värmer i micron, så jag slängde in en panna med pommes i ugnen, slängde in kycklingen i micron och sen rörde jag ihop lite bearnaise sås.
Mums, satt och åt samtidigt som jag kollade på ett av dom absolut första avsnitten av Desperate Housewives  : )
Någon som vet när Desperate Housewives börjar igen?!

Nej, usch vilken tråkig dag. Behöver ett jobb, något att göra för faan innan jag dör av tristess och innan jag dör av brist på pengar. Men ryggen strejkar fortfarande trots att jag gör övningar, så om jag inte får något lätt jobb så går det ju inte ändå.
Typ växeltelefonist eller något, så länge, tills min rygg är FINE igen!
Min sjukgymnast ringde mig förut i morse och jag berättade för henne att det inte blir mycket bättre trots övningar och hon sa det att det kan ta sin tid, eftersom jag har en disk som kommit i kläm och att muskulaturen runt den här disken har stelnat till, så kan det ta tid innan den mjuknar upp och kan bli återställd.
Jaja, det börjar med ryggen och slutar med att jag får bo på gatan. Vilken soppa detta blev, ska aldrig mer städa!
Och det verkar bli så att jag får sälja min projektor som är värd 6000kr för 1500kr, eftersom jag är så FUCKING dum och lägger ut den på Tradera!

Nu ska jag fortsätta tråka ihjäl mig med att diska och sen, jaa..
springa in med huvudet före i en vägg kanske vore en bra idé?

Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0