- Picture It -

Här kommer lite bilder från i helgen när jag och Casper var hemma hos mamma och Kent
Bilder på Sapply 8,5 år gammal och Casper 12,5 veckor gammal : )




Från att Casper verkade LIVRÄDD för Sapply i början, till att dom ligger och sover vid varandra och Casper använder Sapplys huvud som kudde, är dom inte för söta?! :D

Idag har jag varit på banken igen, fått papper och grejs.
Sen åkte jag hem och lånade mammas hemtelefon, ringde Försäkringskassan och fick lämna mitt nummer så skulle en handledare ringa upp mig. Sen ringde jag och sökte på 4 jobb också, fick mail-adresser så jag kunde skicka min ansökan till dom. När jag kom hem satte jag mig och skickade CV, personligt brev och lite annat till dessa arbetsgivare. Så får vi hoppas att någon hör av sig och har ett positivt besked. Det är budbilsfirmor jag suttit och ringt till, jag har ju 2 års erfarenhet som budbilsförare och är även 20 år. Så då kanske någon blir lite intresserad av mig :P
Ska även skicka ansökan via vanligt brev till Postterminalen för att söka jobb som paketsorterare.
Jag har alltså gjort dagens dagsverke och hoppas att jag får napp någonstans : )

Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0