- Bring It On -

Torsdag 18 september 2008

Jobb idag igen, fast idag var det ordinarie tider så jag började 10.30. Skönt att komma iväg i tid, blir lite jobbigt att börja så sent faktiskt eftersom jag vill ha fler timmar. Men eftersom jag kör UPS och dom inte kommer med paketen från Västerås förrän vid 10.30-11.15 så vore det ju konstigt om jag fick börja tidigare och ändå bara sitta där till 11 :P
Hade inte så många ställen idag men det var många paket som skulle ut till samma ställen.
Jag kommer knappast behöva köpa träningskort nu iallafall, eftersom jag springer fram och tillbaka väldigt mycket och eftersom jag oftast har nåt tungt i famnen när jag ränner omkring, så rinner svetten värre än efter 2 timmar på ett gym.
Jobb och träning i ett, perfekt eller hur? :D Då är man ju klar med jobbet och med träningen när man slutar, då är det bara att åka hem och göra vad man vill sen :P

Fick förresten äntligen ett par arbetsbyxor idag, har ju bara haft en jacka hittills och på den står det Box så det är ju helt fel jacka också :P Men nu har jag i allafall ett par Bring byxor på mig, skönt att slippa förstöra mina privata byxor, som jag lyckades göra med mina jeans idag. Dom hade blivit lite slitna i linningen på insidan av låren, när man går så gnider sig låren litegrann mot varann. Iallafall så skulle jag klättra in i skåpet på bussen jag körde förut och så sa det "Scratch...!" och så hade jag ett långt hål som gick på baksidan av låret från linningen, PRIMA! Speciellt när man ska ut till kunder och grejer, inte nice faktiskt när man ska vara professionell och proper så kommer man istället med trasiga byxor.. Tjeenaa!
Fast dom var ju jäävligt slitna redan, tyget hade ju blivit jättetunt över rumpan och på benen och överallt där dom slits när man sitter och går och grejer, så det är ju dags att köpa nya kläder snart. Äntligen! Jag har inte handlat ett nytt klädesplagg sedan Maj, hallå MAJ?! Är det normalt vid 20-års ålder att inte köpa kläder på typ 4 månader? Nej, inte när man fan typ köpte en BH i maj och ett par skor, det är ju inte direkt några klädesplagg.
Nej, jag ska se till att införskaffa mig lite nytt till garderoben snart för det börjar tryta med kläder nu.

Jag och Casper när vi sover :P
När jag kom hem från jobbet gosade jag lite med Casper sen ställde jag mig och lagade mat;
Fiskpinnar, potatis, hollandaise sås och morötter. Vilket är ett kors i taket eftersom jag egentligen hatar potatis och jag avskyr fisk. Så jag har blivit lite skum sedan jag flyttade hemifrån, äter sånt som jag egentligen avskyr :S
 Sen diskade jag en massa disk som hunnit bli sedan igår morse.
Nu ska jag bara skriva klart det här inlägget sen ska jag dra fram dammsugaren och suga av golvet ;D
Sen blir det nog lite moppning också, om jag orkar. Är helt slut i kroppen efter den här dagen, idag var det tuungt.
Imorgon är det Fredag och sedan är det helg, skönt att kunna lägga sig imorgon utan att vara livrädd för att försova sig.
Har haft den tendensen sedan jag började 3e året på gymnasiet, var och varannan dag försov jag mig. Hände även flera gånger när jag jobbade på Rent Hus och det var ju mer förödande än att försova sig till skolan, för om man inte kan passa tider på ett jobb så kan man ju lika gärna skita i att jobba.
Men "peppar peppar" jag har kommit upp i tid nu. Och det kommer jag även fortsätta göra, för det finns ju inget mer pinsamt och irriterande än att försova sig. Jag blir verkligen oxtokig på mig själv om jag vaknar och inser att jag börjar jobba om 10 min eller inser att jag började jobba för 40min sedan. Jag skulle kunna slå sönder mig själv när det händer, utan tvekan.
Men nu är det ändring på det, inget mer försovande som nån annan jävla tonåring :P

Nu blir det dammsugning,
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0