- Black or White -

Fredag 19 september 2008

Det blev en kort dag för mig idag, hade 4 paket att leverera till 4 olika adresser och en upphämtning idag. Var tillbaka på kontoret klockan 13 igen och sen fanns det inget mer att göra så jag tog en kaffe sen åkte jag hemåt.
Mia kommer hit senare, hon har ju varit i Turkiet och hon kom hem i onsdags, så vi ska svepa vin och sen vet man aldrig. Vi börjar med att Mia kommer hit sen och sedan ser vi vart ödet för oss :P
Lite Wine For Me and Mia blir det iallafall : )
Nu ska jag faktiskt ta och dammsuga vetni, det blev ju ingen dammsugning igår så idag ska golvet äntligen få en
avsugning...;P

The World is a Better Place When It's Upside Down!

Casper har tydligen inget emot att jag inte var borta speciellt många timmar idag, han blev superglad när jag kom hem haha :P skönt att veta att någon tycker om och uppskattar en ;P
På måndag blir det jobb igen, underbart. Alltså, jag uppskattar verkligen att det är helg men det är underbart att veta att jag får jobba på måndag också, eftersom jag är van vid att på mitt förra jobb ringde dom bara när dom behövde mig och här får jag liksom veta i förväg att jag kommer få jobba : )
Så på måndag är jag "Fit-For-Fight" igen och då är det nya starka tag som gäller : )
Men tills dess,

Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0