- Avresa -

Somnade inte förrän vid 4 tiden och gick upp klockan 9. Snart ska jag iväg på möte med Försörjningsstöd och jag vet att jag kommer bli så besviken, dom kommer inte hjälpa mig. Var och hämtade ut nya kontoutdrag igår, när jag var hemma upptäckte jag att det fattades ett papper, på mitt vanliga konto fattas en hel månad. På pappren står det Sida 1(3) och sen kommer Sida 3(3). Jag fick alltså inte Sida 2(3) av hon på banken?! Jag fick bara två papper och jag undrar varför det blev så? Nu kommer dom garanterat tro att jag på något sätt försöker dölja något, men där går dom BET för jag ska ta med mig min Internetbank-dosa och kommer erbjuda dom att visa hur det ser ut på mitt konto, dom ska inte anklaga mig för ett fel som hon på banken har gjort. På Sida 1(3) står det ända till 22 Juli och sen hoppar det ända till 19 augusti på Sida 3(3). Alltså är det en hel månad som fattas och som Soc kommer tro att jag försöker dölja på något sätt.
Så dum är jag inte att jag plockar bort ett papper om det står på papprena hur många sidor som har skrivits ut och sen kommer jag och lämnar fram för få sidor, hallå.. Jag är väl inte född igår bakom en traktor?



Vi hörs senare
Ciao!


What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0