- Just Dance -

Fredag 10 Oktober 2008


BRUKAR DU:

Peta dig i näsan: Haha det beror väl på... inte offentligt såklart. 
Titta på dig själv i spegeln: Ja, annars kunde man ju gå ut och se ut hur som helst :P
Gnälla: Jo det gör jag väl, när saker och ting inte går som jag vill
Skrika: Nej, det var faktiskt längesen nu....
Sova: Ja, har blivit jätteduktig med sömn sedan jag började på Bring Express : )
Ha ångest: Faktiskt så har jag slutat oroa mig för saker och som sagt, ångra inget du gjort det är bara slöseri med tid.
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Nepp.
Drömma mardrömmar: Ja. och jag hatar när man vaknar mitt i natten och det är mörkt och man måste somna om, då brukar jag få panik och vilja gå upp fast klockan är 03.40
Drömma sexdrömmar: Yes Box.
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Jag är den jag är född till, så är det bara.
Klä dig i svart: Ja, det är en väldigt neutral färg och jag gillar inte att sticka ut.
Gå till kyrkan: Nej!
Gå i skolan: Tagit studenten.
Röka: Nej
Ha sex: Ehm, nej det var ett, två, tre, fyra.....sju, åtta tag sedan...........
Ljuga: Vita lögner, men inte ofta
Hata folk: Nej men jag påstår inte att jag tycker om alla, eller jo förresten det finns ett par personer jag avskyr..
Lita på folk: Jag är tyvärr jävligt naiv, så det brukar bli så att jag litar blint på fel personer.

VEM:
Saknar du:
Saga min älskade kisse som vi avlivade 14 april :/
Vill du döda: Finns ingen som är värd besväret, de jag ogillar mest är minst värda besväret
Rörde dig sist: Casper kom och ställde sig i mitt knä nyss
Vill du slå: Nämner inga namn eftersom man aldrig vet vem som trillar in på min blogg.
Kysste dig sist: OJ! Ehh, Jonas?
Vill du kittla: Caaaassspeeeerrrr...
Kramade du sist: Mamma
Vill du prata med: Någon trevlig person som gör mig glad.
Skrek du på sist: Mamma, brukar det vara i allafall.. även om det är mer sällan nu än tidigare
Vill du vara som: Mig
Sårade dig sist: Saga som var tvungen att bli sjuk, usch.
Vill du bli galet full med: Vill inte bli galet full för då blir jag... ja, GALEN.
Gjorde dig riktigt glad senast: En arbetskamrat... haha
Fick du sms från senast: En arbetskamrat...
Ringde dig senast: Mamma
Är snyggast på jorden: Jag. HAHA

HAR DU:
För många vänner:
Nej
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Rebeckas syndrom
Någon fysisk sjukdom: Gluten Intolerans, men det märker jag inte längre. Äter bröd som vem som helst.
Någon skada: Föddes med ett hål i hjärtat, men det växte igen efter några veckor. Nu har jag bara en kota som sitter djupare än dom andra i ryggen.
Färgat håret: Oj,oj. MÅÅÅNGA gånger, Många färger. Svart för tillfället, senast var det chokladbrunt.. men aldrig ljusare än brunt. Född blond...
Brutit några ben: Ben, jaa stortån har jag brutit flera gånger. En gång när jag var arg över något och tog världens sats och sparkade in foten i en vägg i hopp om att väggen skulle gå sönder, det enda som gick sönder var min stortå.
Några piercings: Öron, navel . . .
Egen dator: Japp
Bra självförtroende: Njaa,joo..njaa...
Kysst någon: Va? Någon, kysst? Vad vore livet utan kyssar?
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja till pappa förut när vi pratade i telefon
Bjudit ut någon: Jag är alltid den som bjuder. .
Varit kär: Ja!
Dumpat någon: Ja, men det var inga seriösa förhållanden
Stulit någonting: Godis på ICA när jag var mindre
Lämnat landet: 12-13 gånger för utlandssemester
Tuttat eld på nått: Ja, gud ja. En soffa, en våningssäng.. ja lite allt möjligt när vi haft majbrasa i sommarstugan
Gjort något olagligt: Ja.


HUR:

Går du: Har stora höfter så jag svänger ganska mycket på dom när jag går, ofrivilligt.
Svarar du i telefonen: Ja, hallå? eller: Ja, det är Rebecka
Fördriver du tiden: TV, datorn, korsord
Mycket pengar har du: Antagligen för lite för att vara jag ;P
Tjänar du pengar: Jag jobbar arslet av mig på Bring Express : ) and you know what? I love it ;D
Ofta diskar du: Varje/varannan dag
Ofta städar du: Plockar undan varje dag, dammsuger och så ungefär 1-2 ggr/vecka.
Många stör du dig på: Jag orkar oftast inte bry mig längre..
Ofta träffar du din familj: Minst 1 gång i veckan. Pratar med mamma i telefon varje dag.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag håller mig till den förhoppningen att jag någon dag kommer bli något.
På gud: Nej.
På rymdvarelser: Nja
Att folk tycker om dig: Det vet jag inte, förhoppningsvis gör åtminstone mina nära och kära det.
På ett liv efter detta: Ja, vad finns det annars att se fram emot?
Att fiskar kan tänka: Ja, varför inte?
Att du kommer leva länge: Den som lever får se ; )


Ciao!


What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0