- Tristess -

Torsdag 16 oktober 2008

Jag fick jobba både igår och idag och ska även jobba imorgon, väldigt skönt måste jag säga.

Förhoppningsvis var det en engångsförteelse i tisdags som gjorde att jag inte behövdes på jobbet.

Det var väldigt lite paket idag så jag var klar redan 14.10 och var hemma vid 15 efter att jag handlade på Willys efter jobbet.
Gjorde i ordning lite mat och åt medan jag kollade på Pretty Woman, för ca. 25e gången tror jag. Det är verkligen en film jag aldrig kommer tröttna på, vet inte varför..?
Blev helt frusen för en stund sedan och fick jätteont i magen och blev illamående, sen gick det bara över helt plötsligt så jag vet inte vad det var för ryck min kropp fick där.. :S

Imorgon, imorgon och imorgon ska vi BOWLA PÅ STRIKE & Co.
Fyfaaan vad kul jag ska ha, äntligen är det min tur att vara på Strike och ha kul, inte åka till Strike för att städa upp efter andra som har haft kul :D
Hoppas verkligen det blir sjukt roligt och att alla släpper loss : ) vi är ca. 30 stycken från jobbet som ska bowla, öla och skratta : ) Jag ser verkligen fram emot morgondagen och hoppas det kanske blir något efteråt någonstans.
Frågan är vad man ska ha på sig och vad andra tänkte ha på sig, tänk om jag kommer dit i vanliga kläder och alla andra har sina Bring kläder på sig? :P
Äsch, det löser sig imorgon ;P
Mamma och Kent kommer iallafall och hämtar Casper imorgon så han inte behöver vara ensam så mycket imorgon.

I try to smile even though life's a bitch sometimes!

Ciao!


What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0