- Sugen -

Usch jag är så himla shoppingsugen idag, vet inte vad det är med mig...?
Jag skulle verkligen vilja ha pengar till nya byxor, nya saker.. massor. Jag håller på att bli knäpp här, visst att man blir sugen på något ätbart så det nästan blir till en besatthet, men att shoppa? Jag brukar inte bli såhär, jag är inte så materialistisk av mig i vanliga fall. Men jag måste verkligen ha pengar att shoppa för, det är bara så!
Kanske kan låna pengar av mamma? :D
Inte för att jag tror hon skulle låna ut pengar till mig bara för att jag har fått något konstigt shoppingbegär... :(
Men man kan ju alltid fråga ;D

Jag måste åka till den där bilverkstan där jag har lämnat in bilen förut, måste verkligen laga min ljuddämpare på bilen. Men jag orkar inte vara utan bil, det orkar jag verkligen inte :S
Men jag måste ju, det går inte att åka runt sådär längre... fan då.
Det går ju före shoppingen till och med :(

Nu ska jag nog hoppa in i duschen tror jag.. :P

Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0