- Självdisciplin -

Onsdag 22 oktober 2008

Back to Basic, jobbade idag och det var skönt att ha något att göra. Höll ju på att krypa ur mitt eget skinn igår, gick omkring och putsade och städade trots att det redan var kliniskt rent nästan. Och bara det faktum att jag tog mig i kragen och fick med Mia ut att gå runt skogen igår tyder ju bara på hur jävla uttråkad jag var, fast det var ju väldigt skönt och trevligt också såklart.
Men idag var det tillbaka till det vanliga och det är så jag vill ha det : )
Hade ett enda paket till Örebro så jag fick ta Pålsboda, Sköllersta och Odensbacken också. Tog inte speciellt lång tid det heller så jag var klar vid 13.30-tiden, lite småsurt eftersom jag vill ha massor med timmar :P
Vi fick våra lönespecer idag också, får bättre lön än vad jag hade väntat mig och det är jag riktigt glad för, hur skulle det annars gått med mina räkningar den här månaden? Får inte så jättemycket pengar över efter räkningarna men jag och Casper klarar oss iallafall : )
Får väl ännu bättre lön nästa månad kan jag tänka mig, eftersom jag bara jobbade 8-30 september förra månaden och den här månaden har jag ju varit med hela tiden, förutom 2 dagar då :/

Det värsta med att komma hem ganska tidigt är ju att man är så jävla rastlös och uttråkad när man vandrar omkring här hemma och det inte finns något att hitta på, jag får ju panik av att vara ensam nu. Visserligen har jag ju såklart Casper men jag kan ju inte prata med honom :P
Måste verkligen skaffa mig en hobby eller något, eller någon rutin av nåt slag.
Idag har jag ingen lust att gå ut och gå :P
Jag har verkligen ingen självdisciplin, ingen alls ingenstans. Trots att jag bestämmer mig för något, vad det än är, så slutar det ändå med att jag oftast gör precis tvärtom. Det får ju ta och bli lite skärpning på den fronten, annars vet man ju inte vart man hamnar i slutändan.

Nu har jag inget mer att skriva för tillfället men håll er i närheten, det kanske kommer mer snart ; )
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0