- Hinseberg -


Yes, nu har jag och Mia varit ute och rört på arslet runt Varbergaskogen, jävligt kallt var det ute måste jag säga... inte så jättebra för min hosta och min förkylning men vi gick fort så vi blev ganska varma.
På vägen bort till min och Mias mötesplats slocknade plötsligt gatubelysningen i hela skogen... Liiite läskigt kanske, med tanke på att det redan var ganska mörkt och att det faktiskt har hänt en hel del i den där skogen som jag gick helt ensam i... ringde Mia och pratade med henne medan jag gick för säkerhets skull och efter en stund tändes belysningen igen. Jag måste ändå säga att dom borde ha vita lysen istället för gula, för vitt ljus lyser ju upp mer.. det är ganska kusligt att gå i den där skogen när det bara är matt belysning som knappt lyser upp någonting. Det borde dom ju ta sig en funderare på, tycker man.
Hur som helst, kom till slut fram till platsen där jag skulle möta Mia och sedan gick vi runt skogen och pratade om alla otäcka händelser som ägt rum i den skogen och i området runt omkring och i synnerhet Varberga där lilla jag bor...
Sedan sa vi hejdå där jag skulle svänga av mot mig och hon fortsatte hem till sig.
Hoppas vi kan ta en promenad igen på onsdag eller något, imorgon blir det ju lite sent eftersom den där kursen inte slutar förrän klockan 19 och det nästan är mörkt redan klockan 16 nu för tiden.
Ruggigt väder måste jag säga, inget badväder precis ;P

Vi diskuterade kriminella människor och kom in på ämnet Hinseberg och det visade sig att Mia inte hade en aning om att Hinseberg ligger jättenära Örebro, eller ja i Frövi. Man lär sig något nytt varje dag eller hur gumman? ;D

Det är här alla "Bad Girls" bor . . .

Nu ska jag fortsätta med att göra ingenting.
Ni får ta hand om er så hörs vi : )
Ciao!

What's your opinion?
Postat av: peachez

ååååååh!! mitt drömhus!

2008-11-01 @ 00:44:58
URL: http://peachez.webblogg.se/

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0