- Minus Celsius -

Tisdag 14 Oktober 2008

Det blev inget jobb för mig idag, chefen ringde i morse och sa att det inte kommer tillräckligt med UPS paket och att det knappt fanns några PNL paket, så jag fick ledigt idag. Inte för att jag tyckte det var så speciellt kul, jag vill ju jobba, jag måste jobba, hatar att gå hemma nu när jag vant mig vid att ha ett jobb att åka till varje morgon! Han skulle ringa vid 8 imorgon också och informera hur det blir imorgon, jag orkar inte med att vara ledig imorgon också. Kan inte folk beställa lite mer saker så jag får jobba? Jag får panik av att gå hemma, gick och la mig en stund igen i morse, men kunde inte sova för jag fick sådan ångest över att jag skulle behöva vara hemma idag så jag gick upp vid 9 igen.
Så idag har jag fixat här hemma, städat, slängt glasflaskor+lysrör+annat, duschat och sen har jag varit vid Systemet med Mia förut. Sedan har jag gjort lite annat och nu sitter jag här och häckar.
Är jätteorolig för att jag inte ska få jobba imorgon, jag kommer bli så besviken och sur om dom säger att jag inte behövs imorgon heller. Livrädd för att det ska fortsätta såhär och att dom kanske senare tycker att jag inte behövs alls?? :O

- Why search the world around for you, when in every corner I see two? -
On the Road to Strict Perfection

Ikväll är det först Äntligen Hemma och sen är det Desperate Housewives, sedan HÅLLER VI ALLA VÅRA TUMMAR att det är jobb imorgon, okej?!


Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0