- Make some noise -

Jag kunde inte låta bli att kasta in ett inlägg till. Klockan är alldeles för mycket för att jag egentligen ska ha anledning att vara uppe, borde ligga och sussa för över en timme sedan nu, men det är väl det där med två-tre veckor utan datorn och allt man har på den som gör att jag inte kan slita mig från datorn. Jag tröstar mig med att det är fredag imorgon och då får man vara lite trött, kan ju sova på lördag morgon. Ska dock till Marieberg med pappa, Anne-lie och Andreas på lördagen men det ordnar sig.
Trivs verkligen jättebra på jobbet, kunde inte ha fått något bättre tror jag. Arbetskamraterna är suveräna och fulla med humor och skratt.

Den 17 oktober alltså om en vecka, ska vi ha lite personalfest på Strike & Co. Fyfan vad skönt att få åka till Strike utan att behöva städa skiten, oohh ser verkligen fram emot nästa fredag för då ska vi ha skoj som fan :D

Har ju städat på Strike varannan helg i 1 års tid och städade senast i juli där, när jag skulle provjobba efter sjukskrivningen. Nu är det min tur att skita ner där ;D mohahaha...Nej då, vet ju hur förjävligt det är att komma dit tidigt en lördagmorgon och se att hela stället badar i ölspill och annat smått och gott... :/

Det blir iallafall lite bowling och annat mys nästa fredag och det sitter ju inte fel någonstans : )


Nu ska jag än en gång dränka inlägget med lite nya bilder som har suttit på min kamera i några veckor nu och som jag äntligen kunnat lägga in på datorn.

Enjoy.

 Casper pussas : ) Myser i handfatet
 Lite nytt i köksskåpet  Casper är totalt utslagen
 Fixat lite i lägenheten  Nytt på köksbordet (duk, kattgräs)
 Jag visste att Casper skulle älska nya skostället!

Och sist men inte minst, min egenhändigt gjorda köttfärssås med nudlar.
Mycket gott blev det : ) älskar mina bestick ; )

Dags för den obligatoriska sömnen för den här natten, ska bara köra en frågesport till sedan är det BUMS I SÄNG.
Godnatt (igen)
Ciao!


What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0