- Kommentarer i farten -

Häromdagen var min kompis Mia hemma hos mig, vi kollade på film, åt gott och drack gott.
När Mia tar en rökpaus under fläkten följer jag med henne ut i köket och gör henne sällskap och vi pratar om lite allt möjligt. Jag berättar om en gång när min (låtsas)bror hade med sig en kompis hem till oss, från Kumla och att det sedan visar sig vara en kusin till mig.
Jag citerar (nästan)
"Mattias hade med sig en kompis en gång, han var typ 2 år yngre än Matte och hade världens Afro-krull! och ..."
Mia avbryter mig och säger "Jaha var det en neger?"
"Nej alltså en människa! eh.." svarar jag. Jag menade ju såklart en svensk... :O
HAHA, så kan det gå när inte hjärnan är på!
Nej, jag är inte rasist utan det blev ett sånt svar av bara farten :P
Vi hade ganska kul åt det där efteråt iallafall!


Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0