- Back on Track -

Datorn är hemma igen efter en liten visit hos farbror dator-doktorn. Det hade ju blivit betydligt billigare om man hade känt någon som var haj på datorer men nu gör ju inte jag det, som sagt så jag fick snällt betala och se glad ut.. :/
Så igår hämtade jag datorn på Multitech data och sedan kopplade jag in allt när jag kom hem.
Hade turen att kunna få en backup på Mina Dokument så allt gick inte förlorat när dom installerade om allting :D
Jag kommer vara jättetråkig nu och säga att det inte blir något långt inlägg idag, är alldeles för trött och utan idéer för att skriva något djupgående idag.

Men jag kommer skriva lite mer imorgon.
Nu ska jag sätta mig och köra lite Frågesport på Trivia.se
Godnatt på er,
Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0