- Winds of Change -

Måndag 10 november 2008

Fick köra Norrtur3 själv idag, har varit i Lillkyrka, Glanshammar, Fellingsbro, Frövi, Vedevåg och Lindesberg med massa paket. Det gick som en dans, tack och lov. Robban tog 3 upphämtningar åt mig i Lindesberg eftersom han redan var klar uppe i Kopparberg och ändå åkte förbi Linde på vägen ner. Pelle blev iallafall jävligt lättad när jag knackade på dörren klockan 15, han trodde väl inte att jag hade åkt än kan jag tänka mig... jävligt elakt egentligen att han inte tror att jag klarar av den turen, men jag kan väl gå med på det då bara för att han är min pappas kusin... :P
Får förmodligen köra samma tur imorgon och då hoppas jag att det går lika bra, vill ju att dom ska ge mig den turen som fast körning, så jag iallafall nästan är garanterad jobb :D

Nu sitter jag här och sover när jag egentligen borde vara igång och plocka undan massa grejer, dammsuga, diska, bädda sängen och en massa annat... Det är inte bra alls, det här.
Jag ska snart, jag lovar.. :P

I don't know if I can face it again. . .

Ciao!

What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0