- Something about Nothing -

10 favoriter:
Färg:
Rött
Mat: Lövbiff och pommes
Band: Det finns så många...
Film: Den gröna milen
Bok: Sagan om Isfolket
Sport: Hm. Badminton haha
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag
Glassmak: Blåbär eller jordgubbsglass
Tid på dygnet: Kväll

9 för tillfället:
Humör: Seg
Smak: Godis
Kläder: Klänning
Bakgrund: Pussmun
Nagellack: Inget alls
Tid: 21.45
Omgivning: Dator, kaffekoppar, TV, soffa, säng och garderob
Irritationsobjekt: Vädret

8 första:
Bästa vän:
Caroline Carlsson
Screen name: Vetefan
Husdjur: Marsvin
Piercing: Naveln
Förälskelse: Linus hette han tror jag
Musik: Ace of Base
Bil: Min röda Golf-87 "Tomaten Mr.Z"
Kyss: Linus

7 senaste:
Cigarett
: Ehm, januari tror jag
Mat: Chicken nuggets, potatiskroketter och vitlöksdressing.
Dryck: Vatten
Biltur: Igår från jobbet
Kyss: Oj, minns jag knappt haha.
Spelad låt: Magnus Uggla - Dansar aldrig nykter, lyssnar jag på nu.
TV-program:  Film "Tomten Är Far Till Alla Barnen"

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Hehe nej.
Brutit mot lagen: Har väl hänt.. :/
Blivit arresterad: Hehe, hmm ja...
Badat naken: Självklart :)
Varit med på TV: Nej.
Kysst någon du inte känner: Hehe har väl hänt det med...

5 nej tack:
Kläder:
BikBok
Mat: Fisk
Musik: Det finns många låtar jag väljer bort :P
Dryck: ICAs Cola
Personlighetsdrag: Dryga personer och egoister

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
Sjöng SingStar, drack rödvin och var på Pastabaren.
Du kan höra just nu: Datorns surrande och Beck-hämndens pris på TVn
Du inte kan leva utan: Familjen, vännerna, mat, pengar.
Du gör när du har tråkigt: Datorn blir det oftast.

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Jag kan inte berätta absolut allt för någon, Mia är väl den som vet mest om mig.
Du tycker om: Det är några stycken ja..
Du inte gillar: Tänker inte nämna några namn, men dom finns..

2 val:
Kaffe eller te:
Kaffe
Vår eller höst: Vår!



Ciao!


What's your opinion?

Your opinion:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

My opinion:

Trackback
RSS 2.0